Jump to content


Photo

Platformy cyfrowe


1486 replies to this topic

#201 Budus

Budus
  • SK1964
  • LokalizacjaWitosa

Posted 23 December 2014 - 17:22

Czaik - u mnie było dokładnie to samo. "teraz nie jestem przygotowany na negocjacje z Panem ale za kilka minut oddzwonię" oddzwonił i powiedział, że oni tego u siebie w systemie na moim koncie nie widzą. albo złożę raz jeszcze wypowiedzenie i załączę maila albo podejdę do nich z wydrukowanym mailem.

 

Lars - wszyscy dają "ulgi" przy podpisywaniu umów. jak chcesz zerwać umowę wcześniej to trzeba im to zwracać. w umowie powinna być podana ta kwota. w tym przypadku zwrot im się nie należy



#202 Lars

Lars
  • SK1964

Posted 23 December 2014 - 17:26

Mhm, rozumiem. Jest coś takiego, że jak oni zmieniają cokolwiek w umowie, to możesz rozwiązać umowę bez przykrych konsekwencji, więc nie rozumiem jak w ogóle mogą nie przyjmować rezygnacji, kiedy są zmiany spowodowane przez nich.



#203 Junior

Junior
  • SK1964
  • LokalizacjaKatowice

Posted 23 December 2014 - 18:19

Mozesz zrezygnowac, ale wtedy przykladowo musisz im oddac 100zł rabatu x ilosc miesiacy przez ktory obowiazywal. To jest wlasnie furtka dla nich...


"Bardzo się irytuję kiedy czytam, że GKS wygrał albo przegrał, a potem okazuje się, że chodzi o... GKS Bełchatów. Przepraszam, ale GKS jest tylko jeden, tak samo jak Ruch, Górnik, Wisła, Motor, Lech albo Legia. Z całym szacunkiem, ale kiedy mowa o innych drużynach tak samo się nazywających, powinno dodawać się miasto dla pełnej identyfikacji. Niech Bełchatów osiągnie w polskiej piłce tyle co Katowice - wtedy porozmawiamy."

06 kwietnia 2009, Paweł Czado.


#204 Lars

Lars
  • SK1964

Posted 23 December 2014 - 18:30

No ale to o czym Ty piszesz obowiązuje kiedy Ty chcesz zerwać umowę nagle, przed upływem jej zakończenia, a nie z powodu zmian w ich regulaminie.



#205 Guest_BGC64_*

Guest_BGC64_*
  • Anonimowi

Posted 23 December 2014 - 19:29

Od jakis 2 ytydni nenet w upc dziala jak chce, ciagle zrywa polaczenie. Ma ktos podobnie?

#206 Budus

Budus
  • SK1964
  • LokalizacjaWitosa

Posted 23 December 2014 - 19:32

u mnie jest OK.



#207 Johan

Johan
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaKatowice-Janów

Posted 23 December 2014 - 19:52

U mnie równiez wszystko ok.

Zresetuj pudełko ewentualnie sprawdz kabelek



#208 Suchoparek

Suchoparek
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaBogucice

Posted 24 December 2014 - 09:21

Od jakis 2 ytydni nenet w upc dziala jak chce, ciagle zrywa polaczenie. Ma ktos podobnie?

 

 

Mam to samo. Myslałem ze to wina routera


Edited by Suchoparek, 24 December 2014 - 09:22.


#209 RAFIK

RAFIK
  • Zarejestrowani użytkownicy

Posted 24 December 2014 - 09:31

W starych umowach ten kanał był gwarantowany i ten kto miał/ma taką umowe jak najbardziej ma prawo zrezygnować, natomiast jak ktoś ma nową umowe i w tej umowie kanał ten jest nie gwarantowany to w tym przypadku może być taka sytuacja jak u Budusia



#210 Tankofermentor

Tankofermentor
  • Zarejestrowani użytkownicy

Posted 24 December 2014 - 09:31

Czy ktoś z Was posiada dekoder cyfrowego polsatu, ale do naziemnej telewizji cyfrowej? Chodzi mi o ten bez abonamentu model T -HD 210. Kurwa co to jest za ciulstwo! Często bywa tak, że po prostu nie ma obrazu. Wyświetla się tylko ta dolna plansza informująca jaki kanał w danej chwili oglądasz i nic więcej. Ma ktoś podobny problem z brakiem obrazu w przypadku dekoderów polsatu do naziemnej tv ?

 

http://www.strefakom...ch_DVBT5075.jpg


Edited by Tankofermentor, 24 December 2014 - 09:33.


#211 osa

osa
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaWNC

Posted 24 December 2014 - 10:50

Ma ktos Vectre? Jakies opinie?



#212 Budus

Budus
  • SK1964
  • LokalizacjaWitosa

Posted 24 December 2014 - 15:27

W starych umowach ten kanał był gwarantowany i ten kto miał/ma taką umowe jak najbardziej ma prawo zrezygnować, natomiast jak ktoś ma nową umowe i w tej umowie kanał ten jest nie gwarantowany to w tym przypadku może być taka sytuacja jak u Budusia

u Budusa :)

przejrzałem papiery z umowy - kanał ten jest kanałem dodatkowym. ale maila dostałem i zamierzam to wykorzystać. to jest błąd UPC a nie mój :)

swoją drogą. wszyscy dostają info o zmianach w telewizji cyfrowej a ja dostałem o analogowej.


  • czaik likes this

#213 kosa

kosa
  • SK1964
  • LokalizacjaPanewniki

Posted 24 December 2014 - 15:52

Lars w Twoim wypadku nie chodzi, że Ty im musisz oddać tą ulgę, tylko że oni nie oddadzą Ci jej w gotówce. Czyli jak rozwiążesz z nimi umowę, z powodu ich zmian, to nic za to nie zapłacisz, ale oni też nie oddadzą Ci np. 12x50 złotych które zostały do końca umowy jako ulga (co jest logiczne).


Edited by kosa, 24 December 2014 - 15:52.

Przyjaźń jest wszystkim!


#214 Lars

Lars
  • SK1964

Posted 24 December 2014 - 17:58

Kurde no to oczywiste :hihi:



#215 RAFIK

RAFIK
  • Zarejestrowani użytkownicy

Posted 25 December 2014 - 13:20

u Budusa :)

przejrzałem papiery z umowy - kanał ten jest kanałem dodatkowym. ale maila dostałem i zamierzam to wykorzystać. to jest błąd UPC a nie mój :)

swoją drogą. wszyscy dostają info o zmianach w telewizji cyfrowej a ja dostałem o analogowej.

Powodzenia ;)



#216 kosa

kosa
  • SK1964
  • LokalizacjaPanewniki

Posted 25 December 2014 - 17:35

Kurde no to oczywiste :hihi:

 

No tak ale wydawało mi się, że niektórzy Ci odpisywali że jak zrezygnujesz z UPC z powodu zmiany regulaminu przez nich, to będziesz im musiał coś oddać. Tak nie ma.


Przyjaźń jest wszystkim!


#217 SIMON

SIMON
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaBogucice

Posted 25 December 2014 - 18:05

A nie jest tak , że przy wypowiedzeniu umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu operator naliczy wyrównanie miesiecznych opłat abonamentowych objetych promocja ? Czyli jak placisz 99 zamiast 160 bo wziales abonament w promocji to ci nalicza np. 10x61zl jak po 10 miesiacach wypowiesz.

Bo wydaje mi sie ze tak ktos miał , i sam dostalem chyba kiedys z orange taki list jak sie regulamin zmienil , ze jak wypowiem to musze im oddac roznice.


Edited by SIMON, 25 December 2014 - 18:05.


#218 Budus

Budus
  • SK1964
  • LokalizacjaWitosa

Posted 25 December 2014 - 18:08

jeżeli regulamin zmienia się z winy operatora to zwrot ulg im nie przysługuje. jeżeli zmiana jest narzucona odgórnie to wtedy im się należy.

Orange jakiś czas temu zmieniało regulamin w związku z wyrokami UKE czy kogoś tam innego - było to narzucone z góry i wtedy im się zwrot należał



#219 Suchoparek

Suchoparek
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaBogucice

Posted 27 December 2014 - 22:53

W starych umowach ten kanał był gwarantowany i ten kto miał/ma taką umowe jak najbardziej ma prawo zrezygnować, natomiast jak ktoś ma nową umowe i w tej umowie kanał ten jest nie gwarantowany to w tym przypadku może być taka sytuacja jak u Budusia

 

 

Mam starą umowe,ale dobierałem C+ latem,więc może dlatego niedostałem maila


Edited by Suchoparek, 27 December 2014 - 22:53.


#220 RAFIK

RAFIK
  • Zarejestrowani użytkownicy

Posted 28 December 2014 - 02:27

Canal + jest usługą dodatkową i co prawda jest on objęty zobowiązaniem na 12 miesięcy, ale nie wpływa on na warunki umowy, którą wcześniej zawarłeś.
  • Suchoparek likes this

#221 Suchoparek

Suchoparek
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaBogucice

Posted 02 January 2015 - 16:53

Wysłał juz ktos rezygnacje do UPC?



#222 Budus

Budus
  • SK1964
  • LokalizacjaWitosa

Posted 02 January 2015 - 17:02

ja przez www


  • Suchoparek likes this

#223 FC OLKUSZ

FC OLKUSZ
  • SK1964

Posted 06 January 2015 - 08:01

Kto tu jest od UPC bo nie pamiętam



#224 Suchoparek

Suchoparek
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaBogucice

Posted 06 January 2015 - 09:29

RAFIK



#225 SIMON

SIMON
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaBogucice

Posted 06 January 2015 - 12:51

Wysłał juz ktos rezygnacje do UPC?

Wysyłal z 2 miesiace temu ziomek ode mnie.

Po niecalych 2 tyg. dostał telefon i warunki dostał takie jak chciał ( +/- o chyba 25zł obniżyli )






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users