Rowery
#126
Napisano 17 grudzień 2015 - 19:53
#127
Napisano 21 marzec 2016 - 14:32
Ktoś pomoże w doborze roweru ? Tak do 2500/3000zł.
www.facebook.com/jadanaszpil - Moja strona o Groundhoppingu Zapraszam !
#128
Napisano 21 marzec 2016 - 19:57
#129
Napisano 24 marzec 2016 - 20:02
Ja użytkuje 3 miesiąc Giant Talon ltd 3 (2015)
Dla mnie to jest jakieś nieporozumienie aby w rowerze za 2.5 k wszystko trzeszczało, przerzutki ciężko chodziły, hamulce "drzwoniły/brzęczały" (nikt nie wie co to kurwa jest) przy szybszej jeździe.
Wcześniej miałem Gianta Buldera z 98 i jak go polałem olejem to jeździł płynniej od tego nowego Gianta.
Wydałem 2 k za nowy amortyzator i ramę....
Ogólnie nie widzę sensu w kupnie nowego koła. Choć nie wiem, może jakbym wydał 4-5 tysi to byłbym zadowolony
Użytkownik terror edytował ten post 24 marzec 2016 - 20:06
"Jesteśmy naszymi przodkami, naszymi mistrzami, naszymi starszymi. Jesteśmy naszymi książkami, naszymi obrazami, naszymi posągami, naszymi krajobrazami" - Charles Maurras
#130 Guest_Bend_*
Napisano 24 marzec 2016 - 20:28
Ja jeździłem całe życie jakimś gównem z marketów po 400-500zł. Dwa lata temu kupiłem Cross Evado 2.0 kajś za 1200zł. W porównaniu z poprzednim rowerami, zapierala fes szybciej niż one. Ale po jednym sezonie też wydaje takie kurwa dźwięki, że ja pierdole.
Użytkownik Bend edytował ten post 24 marzec 2016 - 20:35
#131
Napisano 24 marzec 2016 - 20:57
Może trochę przesadziłem, jeździ się lżej w porównaniu z moim staruszkiem, ale jeżeli chodzi o przerzutki to:
Boulder z 1998 jakiś no name plastikowy - 3/6
Deore w Talonie - 4/6
No i dzwoni coś w kole, nie wiem co to jest, hamulec, tarcza, ale jak zapierdalam z Kościuszki, Kochanowskiego to nie słyszę co się dzieje wokół mnie.
Mogłem brać rower z hamulcami v-brake, ale nie, posłuchałem "fachowca" ze sklepu...
"Jesteśmy naszymi przodkami, naszymi mistrzami, naszymi starszymi. Jesteśmy naszymi książkami, naszymi obrazami, naszymi posągami, naszymi krajobrazami" - Charles Maurras
#132
Napisano 24 marzec 2016 - 22:25
Kupilem bullsa na 29 calowych kolach, waskie opony wchodzi 6 Bar'ow
Do roboty idealny, cos kolo 1500 mnie kosztowal i nie zaluje
#133
Napisano 25 marzec 2016 - 20:33
Może trochę przesadziłem, jeździ się lżej w porównaniu z moim staruszkiem, ale jeżeli chodzi o przerzutki to:
Boulder z 1998 jakiś no name plastikowy - 3/6
Deore w Talonie - 4/6
No i dzwoni coś w kole, nie wiem co to jest, hamulec, tarcza, ale jak zapierdalam z Kościuszki, Kochanowskiego to nie słyszę co się dzieje wokół mnie.
Mogłem brać rower z hamulcami v-brake, ale nie, posłuchałem "fachowca" ze sklepu...
Łatwo idzie to zidentyfikować. Odłącz hamulec w tym kole, gdzie dobiega szmer. Jeśli dalej będzie on wydawany, to znaczy, że może coś być nie tak z piastą. W przypadku, gdy szmer ucichnie tzn, że do regulacji są hamulce bądź w najgorszym wypadku wymiana tarczy.
Ja jeździłem całe życie jakimś gównem z marketów po 400-500zł. Dwa lata temu kupiłem Cross Evado 2.0 kajś za 1200zł. W porównaniu z poprzednim rowerami, zapierala fes szybciej niż one. Ale po jednym sezonie też wydaje takie kurwa dźwięki, że ja pierdole.
Rowery się serwisuje panowie. Wtedy nie będą wydawać "nieoczekiwanych dźwięków" xd.
GKS KATOWICE & BANIK OSTRAVA
#134
Napisano 25 marzec 2016 - 22:52
Mi zona zarzuca, ze rower myje czesciej niz auto. Trzeba przyznac, ze w szkockich warunkach to po prawie kazdym wypadzie w gory, roweru nie widac spod warstwy blota Ale szybkie mycie, nasmarowac lancuch i dziwnych dzwiekow nie wydaje.
#135
Napisano 26 marzec 2016 - 09:30
Raczej nie do mnie takie zarzuty ;-), rower mam od połowy stycznia, serwis miał 1.5 miesiąca temu, amortyzator pucuje i smaruje co 2-3 dni, o łańcuch też dbam, myje nie pod wodą, tylko mokrą szmatą aby nie wypłukać smarów z suportu etc. Swoją drogą to nie jeżdżę po błocie tylko do pracy asfaltem to też tego syfu nie ma aż tak dużo.
Odłącz hamulec w tym kole
Mógłbyś rozwinąć? ;-)
Po prostu go poodkręcać i zdemontować cały zacisk?
Użytkownik terror edytował ten post 26 marzec 2016 - 09:39
"Jesteśmy naszymi przodkami, naszymi mistrzami, naszymi starszymi. Jesteśmy naszymi książkami, naszymi obrazami, naszymi posągami, naszymi krajobrazami" - Charles Maurras
#136
Napisano 26 marzec 2016 - 10:50
PS: Zdemontowałem klocki, przejechałem się i nadal to samo, więc zła regulacja klocków/hamulca, za słabe odgięcie tej "blaszki" trzymającej klocki odpada. Będzie to raczej piasta/łożysko, trzeba iść znowu do serwisu :(
Użytkownik terror edytował ten post 26 marzec 2016 - 10:51
"Jesteśmy naszymi przodkami, naszymi mistrzami, naszymi starszymi. Jesteśmy naszymi książkami, naszymi obrazami, naszymi posągami, naszymi krajobrazami" - Charles Maurras
#137
Napisano 26 marzec 2016 - 14:28
rower mam od połowy stycznia, serwis miał 1.5 miesiąca temu, amortyzator pucuje i smaruje co 2-3 dni, o łańcuch też dbam, myje nie pod wodą, tylko mokrą szmatą aby nie wypłukać smarów z suportu etc. Swoją drogą to nie jeżdżę po błocie tylko do pracy asfaltem to też tego syfu nie ma aż tak dużo
Zaznaczam, że nie jestem specjalistą odnośnie rowerów. To jest nowy rower? Czy tylko zmieniałeś rame i hamulce? Z tego co wiem amortyzatora się nie smaruje. Można nasmarować przy serwisowaniu,a nie jak jest założony na rowerze, to bez sensu, ino brud się będzie zbierał. Łańcucha tez wodą, ani mokrą szmatką się nie myje, tylko benzyną oczyszczoną, odtłuszczaczem ( ale drogie dość są), następnie olejem przesmarować łańcuch zostawić na 2 h abo najlepiej na całą noc, i rano wytrzeć łańcuch, żeby się brud nie zbierał. Trzeszczenie i skrzypienie najczęściej to sztyca i siodełko. Sztyce wyciągnij i przeczyść oraz delikatnie smarem przesmaruj. Siodełko mocno po naciskaj przód tyl może to być powodem skrzypienia. Jak skrzypi siodełko to jakimś olejem delikatnie psiknąć pod spodem siodełka przy połączeniu prętów siodła z plastikiem. Skrzypieć może też przerzutka, kółeczka z przerzutki, także ciężko o diagnozę, może tez suport, dźwięki się przenoszą na rowerze i czasami sie wydaje ze skrzypi w innym miejscu. Przerzutki jak ciężko chodzą to pewnie pancerze z linek, stare sa (jeżeli to nowy rower to odpada) poza tym samą przerzutkę tez trzeba przeczyścić i przesmarować.
Kumpel ma Gianta x-sport 2008. Za ostanie 4 lata zrobił 40 tysięcy i amorka nawet nie ruszał, ani serwisował. Ja osobiście mam kellysa coacha. Dałem 1300zł kilka lat temu. Zrobione kilak tysięcy, chodzi bez zarzutu. Raz odwiedził serwis na gwarancji, żeby wyregulować go. Tu masz bardzo dobry serwis. http://axis-rowery.p...id=1&Itemid=121
Użytkownik BadBoy edytował ten post 26 marzec 2016 - 14:37
#138
Napisano 26 marzec 2016 - 14:47
PS: Zdemontowałem klocki, przejechałem się i nadal to samo, więc zła regulacja klocków/hamulca, za słabe odgięcie tej "blaszki" trzymającej klocki odpada. Będzie to raczej piasta/łożysko, trzeba iść znowu do serwisu :(
Możesz jeszcze spróbować z regulacją. Na tym filmiku jest świetnie to pokazane. Robota na góra 15 minut:
GKS KATOWICE & BANIK OSTRAVA
#139
Napisano 26 marzec 2016 - 15:07
Można nasmarować przy serwisowaniu,a nie jak jest założony na rowerze, to bez sensu, ino brud się będzie zbierał.
Brud się zbiera, dlatego trzeba czyścić ;-) To nawet tak na logikę trzeba smarować, bo ta uszczelka na której pracuje amor się po prostu zaparzy.
PS: Rower całkowicie nowy, kupiony w połowie stycznia.
Możesz jeszcze spróbować z regulacją. Na tym filmiku jest świetnie to pokazane. Robota na góra 15 minut:
Ale tego hałasu nie ma przy kręceniu kołem w powietrzu jak na tym filmiku, tylko przy jeździe (obciążeniu), dlatego serwisy "nie wiedzą" bo im się pewnie nie chcę, nie mają czasu przejechać.
Zresztą, co ma regulacja, skoro ja jeździłem BEZ KLOCKÓW, a hałas i tak był ;-) regulacja tutaj nic nie da, bo nie w tym problem.
Dodam, że przy kręceniu, koło jakby było "jajowate", nie wiem czy się scentrowało czy piasta się aż tak mocno przesuneła.
Użytkownik terror edytował ten post 26 marzec 2016 - 15:08
"Jesteśmy naszymi przodkami, naszymi mistrzami, naszymi starszymi. Jesteśmy naszymi książkami, naszymi obrazami, naszymi posągami, naszymi krajobrazami" - Charles Maurras
#140
Napisano 26 marzec 2016 - 15:12
Sorry źle doczytałem. To zostaje koło do centrowania bądź piasta do robienia :) Jeśli dźwięk jest "energiczny" to stawiałbym na to drugie.
Użytkownik La Beneamata edytował ten post 26 marzec 2016 - 15:12
GKS KATOWICE & BANIK OSTRAVA
#141
Napisano 31 marzec 2016 - 20:21
Brud się zbiera, dlatego trzeba czyścić ;-) To nawet tak na logikę trzeba smarować, bo ta uszczelka na której pracuje amor się po prostu zaparzy.
PS: Rower całkowicie nowy, kupiony w połowie stycznia.
Ale tego hałasu nie ma przy kręceniu kołem w powietrzu jak na tym filmiku, tylko przy jeździe (obciążeniu), dlatego serwisy "nie wiedzą" bo im się pewnie nie chcę, nie mają czasu przejechać.
Zresztą, co ma regulacja, skoro ja jeździłem BEZ KLOCKÓW, a hałas i tak był ;-) regulacja tutaj nic nie da, bo nie w tym problem.
Dodam, że przy kręceniu, koło jakby było "jajowate", nie wiem czy się scentrowało czy piasta się aż tak mocno przesuneła.
Czyścic goleń jak najbardziej, ale smarowanie jest bez sensu, jeszcze więcej będzie sie brudu zbierało.
Nie wiem jaki masz typ amora, ale pewnie nie jest to najtańszy, raz w roku na przegląd dać to maks. Jeżeli co 2-3 dni smarujesz to się nie dziw, że się brud zbiera :-) Dopytaj "speca" na serwisie.
Użytkownik BadBoy edytował ten post 31 marzec 2016 - 20:29
#142
Napisano 01 kwiecień 2016 - 15:14
"Jesteśmy naszymi przodkami, naszymi mistrzami, naszymi starszymi. Jesteśmy naszymi książkami, naszymi obrazami, naszymi posągami, naszymi krajobrazami" - Charles Maurras
#143
Napisano 02 kwiecień 2016 - 16:43
bcbf
Użytkownik terror edytował ten post 02 kwiecień 2016 - 17:25
"Jesteśmy naszymi przodkami, naszymi mistrzami, naszymi starszymi. Jesteśmy naszymi książkami, naszymi obrazami, naszymi posągami, naszymi krajobrazami" - Charles Maurras
#144
Napisano 04 kwiecień 2016 - 20:02
#145
Napisano 15 maj 2016 - 21:51
dobry i tani warsztat rowerowy ktoś poleci??
#146
Napisano 15 maj 2016 - 21:59
Nie pamiętam numeru :-) stary rower przrd jest do latarni przypięty :-)
#147
Napisano 16 maj 2016 - 06:27
Un Club different
Emblematique
Au coeur d'une region tres mediatisee
#148
Napisano 16 maj 2016 - 10:06
Nie ma ktoś sprzedać jakiegoś górala do 200 zł?
Tak aby sobie na wiosce pojeździć trochę po asfalcie, troche po polach.
#149
Napisano 16 maj 2016 - 11:19
dobry i tani warsztat rowerowy ktoś poleci??
gigisport na ligocie.
#150
Napisano 16 maj 2016 - 13:59
Gdzie idzie kupić rowerek na 10 rat 0% ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych