Strona internetowa jest aktualna, teraz czekamy na dostawę bluz i wszystko będzie wtedy uzupełnione.
Pytania
#126
Napisano 28 październik 2013 - 11:49
#127
Napisano 30 październik 2013 - 12:43
- konik lubi to
#128
Napisano 30 październik 2013 - 13:35
Poinformujemy na forum, kiedy dostawa przyjdzie
#129
Napisano 01 listopad 2013 - 13:18
A ja mam pytanko kiedy bedą dostępne koszulki meczowe w rozmiarach XL .
#130
Napisano 02 listopad 2013 - 10:17
Słabo...
#131
Napisano 02 listopad 2013 - 13:27
#132
Napisano 02 listopad 2013 - 16:08
to co w przypadku kiedy juz zamowilem koszuleczke i wplacilem pieniazki ?
Albo bedzisz musiał poczekać na dostawe albo będziesz chciał zwrot kasy.
#133
Napisano 03 listopad 2013 - 21:22
#134
Napisano 11 listopad 2013 - 21:11
Kiedy przybędą te szare bluzy http://skg1964.pl/?8...luza-meska-1964 a raczej ich rozmiarówka? Bo widzę że nikt nie odpowiada koledze wyżej
#135
Napisano 11 listopad 2013 - 21:45
Czekamy na ich dostawę
#136
Napisano 14 listopad 2013 - 11:00
I kolejny raz: czy na meczu można będzie dostać Monografię t.II?
#137
Napisano 14 listopad 2013 - 11:20
1. Mamy tylko i wyłącznie normalną piłkęz GKS w cenie 99zł
2. Monografie są do kupienia tylko w SKG
#138
Napisano 17 listopad 2013 - 21:12
#139
Napisano 18 listopad 2013 - 14:04
Brak
#141
Napisano 22 listopad 2013 - 20:43
Jeszcze nie, jak dojdą na pewno o tym napiszemy
#142
Napisano 25 listopad 2013 - 23:36
Kiedy można spodziewać się kalendarza ??
#143
Napisano 26 listopad 2013 - 07:50
Kalendarz jest już w produkcji.
#144
Napisano 28 listopad 2013 - 15:16
Proszę o odpowiedź odnośnie zamówienia 701
#145
Napisano 01 grudzień 2013 - 21:28
czy na mikołaja dostane dla dwuletniego GieKSiarza czapke i szalik ?
#146
Napisano 03 grudzień 2013 - 22:07
Długo się zastanawiałem czy poruszyć ten temat na forum, ale ciekawi mnie czy ktoś też ma takie przemyślenia po zakupach przez stronę skg1964.pl?
#147
Napisano 03 grudzień 2013 - 22:41
Po 1 co do terminu wysyłki, w regulaminie na stronie wyraźnie jest napisane, że paczki wysyłane są 2 razy w tygodniu.
Po 2 co masz na myśli pisząc, że mamy Cie w dupię i nie odpowiadamy na maila. Sory, ale Twoje zapytanie o termin wysyłki dostaliśmy DZISIAJ o godzinie 14:23, tak się składa, że TAK, mieliśmy dzisiaj dużo klientów i nie było jak odpisać w godzinach pracy. Jeżeli natychmiast chcesz odpowiedzi po 5 minutach, od tego jest telefon sklepowy podany na stronie.
#148
Napisano 04 grudzień 2013 - 08:10
Wiem że jest napisane w regulaminie, że 2 razy w tygodniu - i co z tego, skoro nawet nie wiem w które dni i nic mi to tak naprawdę nie daje? Info w zamówieniu i wczoraj w mailu - z prośbą o zostawienie przesyłki u sąsiadki - co mam jej powiedzieć: "siedź k*rwa cały tydzień w domu, bo wysyłki są 2 x w tygodniu, a sprzedawca nie odpisuje na maile"?
Nie, nie żądam odpowiedzi w 5 minut, ale Wy średnio odpisujecie po 3 dniach. A skoro płacę, to wymagam, i to ja jestem klientem, Wy powinniście być dla Klientów, a nie Klienci dla Was. Mam wrażenie że działacie na zasadzie - zamówiłeś, zapłać, i siedź k*rwa cicho do momentu aż cię łaskawie obsłużymy, i najlepiej nie zawracaj nam dupy.
#149
Napisano 04 grudzień 2013 - 10:28
Powtarzam, jeżeli chcesz uzyskać od razu odpowiedź konkretną od tego jest telefon, nie siedzimy na mailu 24h na dobę.
Wcześniej napisałeś, że odpisujemy po 2 dniach, teraz po 3, przyjmij jedną wersję,bo zaraz się dowiem, że odpisujemy po tygodniu. Po za tym o termin wysyłki zapytałeś wczoraj, więc dzisiaj o godz. 14:00 mija 1 dzień, nie 3 ! I proszę się opanować z przeklinaniem ! Szacunek działa w dwie strony.
#150
Napisano 04 grudzień 2013 - 11:13
W dalszym ciągu brak odpowiedzi na pytanie - w tym czasie odpisałaś na 2 posty na forum. Nie można było podać upierdliwemu klientowi informacji o którą pytał?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych