Jeśli ktoś na forum interesował się tworzeniem gier od zaplecza, to przynajmniej pod kątem tych amatorskich mogę spróbować pokazać jak to wygląda u nas. Wczoraj na Wykopie opisałem proces zamiany modeli 3D na obrazki do gry 2D i w jaki sposób potem gra wie którędy da się przejść, a którędy nie (bo na przykład rośnie tam drzewo) - https://www.wykop.pl...rzeczona-tworz/.
Dziękuję też osobom, które pomogły przy poprzednim pytaniu o kolorystykę. Faktycznie pozostaliśmy prze oświetleniu najbardziej zbliżonym do pierwszej opcji z poprzedniego posta, ale dodaliśmy też system modyfikacji kolorystyki sceny w zależności od pory dnia (załączam porównaniu z południa i w środku nocy).
Byłbym wdzięczny za uwagi - co Waszym zdaniem jest zachęcające, a co odpychające w grze z taką oprawą graficzną mając z tyłu głowy, że jest to bardziej smartfonowa alternatywa dla mniej zaawansowanych technicznie oldschoolowych tytułów.