multiroom - musiałbyś do nich zadzwonić i się dopytać co i jak.
biorą za to od 5 do 15 zł - negocjuj.
połączenie między dekoderami musi być przez kabel sieciowy lub WiFi (ale to kosztuje ok. 100-200 zł)
Napisano 27 grudzień 2013 - 17:19
multiroom - musiałbyś do nich zadzwonić i się dopytać co i jak.
biorą za to od 5 do 15 zł - negocjuj.
połączenie między dekoderami musi być przez kabel sieciowy lub WiFi (ale to kosztuje ok. 100-200 zł)
Napisano 27 grudzień 2013 - 17:24
tzn. że wiąże się to z dodatkowym dekoderem, tak...?
Napisano 27 grudzień 2013 - 17:26
tak. jeden z drugim musi być połączony,a tak to działają jak dwa niezależne. osobny pilot, osobna karta. każdy ogląda coś innego
Napisano 27 grudzień 2013 - 17:32
ok, dzięki.
Napisano 30 grudzień 2013 - 20:53
no i po przygodach z Netią, stwierdzili oni, że nie ma możliwości technicznych na świadczenie usługi telewizyjnej (a godziłem się na korzystanie z niej w takim stanie jaki obecnie mam) - wypowiedzieli sami umowę na TV i w związku z tym podnieśli abonament na internet i telefon bo w pomniejszonym pakiecie jest droższy...
teraz rozwiązuje pozostałą umowę i idę do upc
Napisano 26 styczeń 2014 - 14:35
Nowa specjalna oferta NC+ niedostępna w normalnej sprzedaży, ale mogę Wam ją sprzedać :)
Podcast Trójkolorowy Szpil #03 (29.07.2021):
RAFAŁ GÓRAK:"Raczej w GieKSie mamy zakaz czytania forum. Taka sugestia, żeby być spokojniejszym, trzeba nie czytać, trzeba robić swoje."
Napisano 31 styczeń 2014 - 16:03
Uwaga klienci telewizji z Netii, jest okazja wypowiedzieć umowę i przenieść się do innego operatora bez konsekwencji na podstawie poniższego pisma:
"Szanowni Państwo,
informujemy, że w ramówce Telewizji Osobistej Netii nastąpiły zmiany programowe.
Z przyczyn niezależnych od Netii, a leżących po stronie dostawcy, zaprzestaliśmy emitować kanał The Player Channel.
W związku z tym z dniem 1 marca 2014 roku ulegnie zmianie właściwy dla Państwa Cennik – tj. z listy programów
zostanie usunięta powyższa stacja. Ceny obowiązujące w wyżej wymienionym Cenniku nie ulegną zmianie.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian do Cennika, mogą Państwo w terminie do dnia 1 marca 2014 r.
przekazać Netii SA pisemne wypowiedzenie Umowy. W przypadku skorzystania z tego prawa Netia SA nie będzie
dochodzić odszkodowania z tytułu wypowiedzenia umowy. Brak Państwa pisemnego oświadczenia w powyższym
terminie oznacza akceptację zmian.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ofertą Netii, którą nieustannie staramy się dopasować do Państwa potrzeb.
Informacje dostępne są na netia.pl."
Podcast Trójkolorowy Szpil #03 (29.07.2021):
RAFAŁ GÓRAK:"Raczej w GieKSie mamy zakaz czytania forum. Taka sugestia, żeby być spokojniejszym, trzeba nie czytać, trzeba robić swoje."
Napisano 31 styczeń 2014 - 16:21
kiedy netia ma zamiar to wysyłać ? mam pełny pakiet (bez C+) więc pewnie mnie to obejmie.
przekalkuluję czy pakiety z netii nie wyjdą mnie taniej (na pewno nie oglądam wszystkiego) i złożę netii propozycję.
Napisano 31 styczeń 2014 - 16:25
Napisano 31 styczeń 2014 - 16:26
Budus, do mnie wyslali razem z fakturą do zaplaty, otwórz załącznik i zjedz na sam dół. Cwaniaki specjalnie tak zrobili, zero informacji w meilu o tym, a jak zjedziesz na sam dół eFaktuty to masz to pod druczkiem do zapłaty. Skurczynsyny
Chudy, oferta z NC+ którą wrzucilem jest tylko dla nowych klientow i nie ma do niej multiroomu.
Podcast Trójkolorowy Szpil #03 (29.07.2021):
RAFAŁ GÓRAK:"Raczej w GieKSie mamy zakaz czytania forum. Taka sugestia, żeby być spokojniejszym, trzeba nie czytać, trzeba robić swoje."
Napisano 31 styczeń 2014 - 16:30
Napisano 31 styczeń 2014 - 16:39
Budus, do mnie wyslali razem z fakturą do zaplaty, otwórz załącznik i zjedz na sam dół. Cwaniaki specjalnie tak zrobili, zero informacji w meilu o tym, a jak zjedziesz na sam dół eFaktuty to masz to pod druczkiem do zapłaty. Skurczynsyny
Chudy, oferta z NC+ którą wrzucilem jest tylko dla nowych klientow i nie ma do niej multiroomu.
a to kurwy !
nie wyraziłem zgody na otrzymywanie eDokumentów a jedynie na otrzymywanie eFaktury - piszę do nich niech mi to wyślą w formie pisemnej i dlaczego wysyłają takie dokumenty skoro nie wyraziłem na to zgody - gdzie się takie coś zgłasza ? UOKiK ? bo chce tylko o tym wspomnieć w mailu :)
Napisano 31 styczeń 2014 - 16:44
Ok ja multiroomu nie chce
no to zapraszam.
Podcast Trójkolorowy Szpil #03 (29.07.2021):
RAFAŁ GÓRAK:"Raczej w GieKSie mamy zakaz czytania forum. Taka sugestia, żeby być spokojniejszym, trzeba nie czytać, trzeba robić swoje."
Napisano 17 luty 2014 - 16:14
Na klatce wisi karta że można rozwiązać umowe z UPC.
Na maila nic nie dostałem(albo nie zauważyłem)
Wie ktoś coś o tym? Macie jakieś informacje?
Napisano 17 luty 2014 - 23:44
Na klatce wisi karta że można rozwiązać umowe z UPC.
Na maila nic nie dostałem(albo nie zauważyłem)
Wie ktoś coś o tym? Macie jakieś informacje?
http://www.hotmoney....wiedziec-a33188
Napisano 19 luty 2014 - 19:50
Miro,
jak nc+ ma ofertę dla pracowników z danej firmy to są w stanie zweryfikować to, że ktoś jest spoza firmy i podpisuje z nimi umowę ?
pytam bo mi oferują "pakiet telewizji cyfrowej, zawierający 134 kanałów, w tym 46 kanałów HD oraz pełną ofertę premium (Canal+, HBO i Cinemax). Promocyjna cena pakietu wynosi 64,50 zł zamiast 129,00 zł miesięcznie." i jakby ktoś mógł skorzystać to chętnie pomogę :)
Napisano 28 luty 2014 - 20:16
kiedyś udzielał sie tu chłopak z UPC. pilnie potrzebuje kontaktu z nim bo chuj mnie strzela z ta obsługa od upc.
Usluge rozszerzyc na umowie to i tak, lecz na zyywo to ni chuja. Pilne
Napisano 28 luty 2014 - 22:36
Jeśli jest tu ktoś z upc to również PM
Napisano 01 marzec 2014 - 01:29
i ja się podepnę pod prośbę kolegów wyżej, proszę o kontakt z pracownikiem z UPC na PW :)
Kto kocha ten wierzy
GKS KATOWICE!
"Zrobimy wszystko by klub zagrał w Ekstraklasie, bo dla metropolii to wstyd, by tylko jedna drużyna grała w Ekstraklasie"
Napisano 01 marzec 2014 - 09:04
piszcie do mburowiec
Napisano 01 marzec 2014 - 15:08
A jest ktoś od Netii?
Napisano 04 marzec 2014 - 13:16
Ja polecam zgłoszenia do UPC robić przez wiadomość na FB.
Bardzo kumacie ludzie tam są od razu odp, pomagaja i jak coś to konsultant do nas dzwoni, nie trzeba czekać na "wolnego"
Nawet przez nich mozna usterki ogarnąć.
Ja wszystko przez FB załatwiam i to jest mega plus. Zwłaszcze ze odpisują w weekendy i święta.
Napisano 06 marzec 2014 - 12:52
ma ktoś kablówkę z Vectry ?? Poleci ktoś ?? Interesuje mnie pakiet złoty
Napisano 15 marzec 2014 - 00:57
Napisano 15 marzec 2014 - 02:04
są wypisanie kwoty tych pakietów na umowie?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych