Platformy cyfrowe
#876
Napisano 06 luty 2018 - 17:33
W ramach nowej oferty dostępnej w internecie, promocyjna opłata za abonament została obniżona do 9,90 zł miesięcznie (wcześniej 16 zł). Oferta wiąże się ze zobowiązaniem na okres 12 miesięcy, ale promocyjna cena pakietu pozostaje także po okresie zobowiązania. Jednorazowy koszt aktywacyjny - 9,90 zł.
- Dżedik lubi to
#877 Guest_BGC64_*
Napisano 06 luty 2018 - 17:35
Jaka nowa jak to jest stara promocja sprzed roku? Obecnie eleven za 16 zl na starych dekoderach,9,9 na nowych, a w ramach horizona przy przedluzeniu nie jest juz za darmo. :/
#878
Napisano 07 luty 2018 - 07:53
tak podali na necie :)
#879
Napisano 07 luty 2018 - 16:48
Gdzie się oddaje (adres) sprzęt UPC po zakończeniu umowy ?
#880 Guest_BGC64_*
Napisano 07 luty 2018 - 17:19
paczkomat inpost albo do salonu na mlynskiej
#881
Napisano 12 luty 2018 - 11:42
Jak to jest ze zmianą IP w UPC? Jest dynamiczne IP, w jaki sposób mogę je zmienić?
#882
Napisano 14 luty 2018 - 20:29
#883
Napisano 19 luty 2018 - 16:39
lepiej zainstalować aplikację Delta Media Player i mieć te kanały cały czas za free
#884
Napisano 19 luty 2018 - 17:39
#885
Napisano 21 luty 2018 - 12:54
#886
Napisano 21 luty 2018 - 13:47
Czy wy tez macie takie problemy z tym horizonem?
Mnie już kurwica bierze i zastanawiam się, czy nie jebnąć im wypowiedzenia umowy
- Po tygodniu użytkowania miałem czarny ekran i słyszałem tylko głos, żadne resety nie pomagały, dopiero coś tam niby informatycy zdalnie zrobili i poszło
- Teraz na tej klawiaturze każdy wciśnięty guzik to litera "C"
- Polot działa z opóźnieniem lub wcale nie działa. Często jest tak, że np programy mogę przełączać, a zmiany głośności nie i na odwrót.
- czasem tego menu nie można wyłączyć i muszę oglądać programy z włączonym menu na wierzchu
- jak chcesz to nie działa, a oczywiście jak lekko szturchniesz obok pilota ręką to sie samo przełącza
Szajs straszny. Te stary wieloletni media był o niebo lepszy, dałem się w chuja zrobić.
Użytkownik Artis edytował ten post 21 luty 2018 - 13:47
#887
Napisano 21 luty 2018 - 15:20
Czy wy tez macie takie problemy z tym horizonem?
Mnie już kurwica bierze i zastanawiam się, czy nie jebnąć im wypowiedzenia umowy
- Po tygodniu użytkowania miałem czarny ekran i słyszałem tylko głos, żadne resety nie pomagały, dopiero coś tam niby informatycy zdalnie zrobili i poszło
- Teraz na tej klawiaturze każdy wciśnięty guzik to litera "C"
- Polot działa z opóźnieniem lub wcale nie działa. Często jest tak, że np programy mogę przełączać, a zmiany głośności nie i na odwrót.
- czasem tego menu nie można wyłączyć i muszę oglądać programy z włączonym menu na wierzchu
- jak chcesz to nie działa, a oczywiście jak lekko szturchniesz obok pilota ręką to sie samo przełącza
Szajs straszny. Te stary wieloletni media był o niebo lepszy, dałem się w chuja zrobić.
ja miałem na samym początku problemy z horizonem ale tylko z zacinaniem się dekodera. niby dopracowywali cały czas tego horizona, i od dłuższego czasu mam spokój.
napisz do nich albo zadzwon o wymiane dekodera. kiedyś się nie pierdolili i wymieniali dekoder od strzała, nie wiem jak teraz jest
#888 Guest_BGC64_*
Napisano 21 luty 2018 - 16:25
U mnie wciąz dostępne mediaboxy, zapraszam na PW!
#889
Napisano 21 luty 2018 - 18:41
Daj jakiś namiar na siebie, jutro przyjechałbym z nowym pilotem i ogolnie obadać dekoder
#890
Napisano 28 luty 2018 - 00:52
#891 Guest_BGC64_*
Napisano 28 luty 2018 - 08:33
nie zesraj sie, johny
- Joker64 lubi to
#892
Napisano 01 marzec 2018 - 21:55
#893
Napisano 01 marzec 2018 - 22:18
Daj jakiś namiar na siebie, jutro przyjechałbym z nowym pilotem i ogolnie obadać dekoder
nie wiem czy to było do mnie ale po czwartym resecie na razie działa.
jak bedą problem to się odezwę
#894
Napisano 14 marzec 2018 - 07:11
#895
Napisano 14 marzec 2018 - 08:56
#896
Napisano 14 marzec 2018 - 21:35
Wypowiedzenie możesz złożyć w każdej chwili. Nie później niż 3 miesiące przed końcem umowy.
A nie miesiąc?
#897
Napisano 14 marzec 2018 - 22:23
#898
Napisano 15 marzec 2018 - 00:12
Hmmm... Na pewno?
Pisałem do nich dzisiaj i tak mi odpisali:
umowa obowiązuje do 31 sierpnia 2018 r., więc zgodnie z Regulaminem świadczenia usług pismo rezygnacyjne powinno wpłynąć do końca lipca 2018 r. zachowując tym samym jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W celu złożenia wypowiedzenia umowy proszę udać się do dowolnego Punktu Dystrybucyjnego, Serwisowego lub Salonu nc+ (lista Punktów dostępna jest na stronie internetowej) lub wysłać pismo na adres Biura Obsługi Klienta:
Platforma nc+
Swoją drogą, zastanowiło mnie słowo "rezygnacyjne"...
#899
Napisano 15 marzec 2018 - 06:53
Pamiętaj o tym, że musisz oddać cały sprzęt łącznie z oryginalnymi pilotem i zasilaczem. Mogą nie działać, ale muszą być.
Wszyscy jedziemy na wózku wspólnym, reprezentujemy GieKSe to powód do dumy!
#900
Napisano 15 marzec 2018 - 07:54
U nich 3 miesiące przed
Mam od nich telewizje i mam miesięczne.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych