Skocz do zawartości


Zdjęcie

Platformy cyfrowe


1486 odpowiedzi w tym temacie

#876 Budus

Budus
  • SK1964
  • LokalizacjaWitosa

Napisano 06 luty 2018 - 17:33

W UPC Polska pojawiła się nowa, ogólnodostępna oferta na pakiet Mega Sport, w skład którego wchodzą kanały Eleven Sports (Eleven Sports 1, Eleven Sports 2 oraz Eleven Sports 3. Dodatkowo operator prowadzi rozmowy w celu poszerzenia oferty o kanał Eleven Sports 4.
W ramach nowej oferty dostępnej w internecie, promocyjna opłata za abonament została obniżona do 9,90 zł miesięcznie (wcześniej 16 zł). Oferta wiąże się ze zobowiązaniem na okres 12 miesięcy, ale promocyjna cena pakietu pozostaje także po okresie zobowiązania. Jednorazowy koszt aktywacyjny - 9,90 zł.
  • Dżedik lubi to

#877 Guest_BGC64_*

Guest_BGC64_*
  • Anonimowi

Napisano 06 luty 2018 - 17:35

Jaka nowa jak to jest stara promocja sprzed roku? Obecnie eleven za 16 zl na starych dekoderach,9,9 na nowych, a w ramach horizona przy przedluzeniu nie jest juz za darmo. :/



#878 Budus

Budus
  • SK1964
  • LokalizacjaWitosa

Napisano 07 luty 2018 - 07:53

tak podali na necie :)



#879 Saab10

Saab10
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 07 luty 2018 - 16:48

Gdzie się oddaje (adres) sprzęt UPC po zakończeniu umowy ?



#880 Guest_BGC64_*

Guest_BGC64_*
  • Anonimowi

Napisano 07 luty 2018 - 17:19

paczkomat inpost albo do salonu na mlynskiej



#881 19paweł64

19paweł64
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 12 luty 2018 - 11:42

Jak to jest ze zmianą IP w UPC? Jest dynamiczne IP, w jaki sposób mogę je zmienić? 



#882 Danon

Danon
  • SK1964
  • LokalizacjaGiszowiec

Napisano 14 luty 2018 - 20:29

27858592_1543796272403549_47241313723924

#883 Stęga

Stęga
  • SK1964
  • LokalizacjaPiotrowice

Napisano 19 luty 2018 - 16:39

lepiej zainstalować aplikację Delta Media Player i mieć te kanały cały czas za free



#884 Axel

Axel
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 19 luty 2018 - 17:39

Tym bardziej, że na delcie jest mniejsze opóźnienie

#885 RubyBOH

RubyBOH
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaBurowiec

Napisano 21 luty 2018 - 12:54

Witam Panowie i Panie pracuje ktoś lub ma ktoś jakieś znajomości w nc+

#886 Artis

Artis
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaTeraz WNC

Napisano 21 luty 2018 - 13:47

Czy wy tez macie takie problemy z tym horizonem?

Mnie już kurwica bierze i zastanawiam się, czy nie jebnąć im wypowiedzenia umowy

- Po tygodniu użytkowania miałem czarny ekran i słyszałem tylko głos, żadne resety nie pomagały, dopiero coś tam niby informatycy zdalnie zrobili i poszło

- Teraz na tej klawiaturze każdy wciśnięty guzik to litera "C"

- Polot działa z opóźnieniem lub wcale nie działa. Często jest tak, że np  programy mogę przełączać, a zmiany głośności nie i na odwrót.

- czasem tego menu nie można wyłączyć  i muszę oglądać programy z włączonym menu na wierzchu

- jak chcesz to nie działa, a oczywiście jak lekko szturchniesz obok pilota ręką to sie samo przełącza

 

Szajs straszny. Te stary wieloletni media był o niebo lepszy, dałem się w chuja zrobić.


Użytkownik Artis edytował ten post 21 luty 2018 - 13:47


#887 hermano

hermano
  • SK1964
  • LokalizacjaSosnowiec

Napisano 21 luty 2018 - 15:20

Czy wy tez macie takie problemy z tym horizonem?

Mnie już kurwica bierze i zastanawiam się, czy nie jebnąć im wypowiedzenia umowy

- Po tygodniu użytkowania miałem czarny ekran i słyszałem tylko głos, żadne resety nie pomagały, dopiero coś tam niby informatycy zdalnie zrobili i poszło

- Teraz na tej klawiaturze każdy wciśnięty guzik to litera "C"

- Polot działa z opóźnieniem lub wcale nie działa. Często jest tak, że np  programy mogę przełączać, a zmiany głośności nie i na odwrót.

- czasem tego menu nie można wyłączyć  i muszę oglądać programy z włączonym menu na wierzchu

- jak chcesz to nie działa, a oczywiście jak lekko szturchniesz obok pilota ręką to sie samo przełącza

 

Szajs straszny. Te stary wieloletni media był o niebo lepszy, dałem się w chuja zrobić.

 

ja miałem na samym początku problemy z horizonem ale tylko z zacinaniem się dekodera. niby dopracowywali cały czas tego horizona, i od dłuższego czasu mam spokój.

napisz do nich albo zadzwon o wymiane dekodera. kiedyś się nie pierdolili i wymieniali dekoder od strzała, nie wiem jak teraz jest



#888 Guest_BGC64_*

Guest_BGC64_*
  • Anonimowi

Napisano 21 luty 2018 - 16:25

U mnie wciąz dostępne mediaboxy, zapraszam na PW!



#889 Gierdi

Gierdi
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 21 luty 2018 - 18:41

Daj jakiś namiar na siebie, jutro przyjechałbym z nowym pilotem i ogolnie obadać dekoder



#890 bbg

bbg
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 28 luty 2018 - 00:52

Jak ktos jeszcze zainteresowany światlowodem Orange to zapraszam na pw, znowu mam bony :)

#891 Guest_BGC64_*

Guest_BGC64_*
  • Anonimowi

Napisano 28 luty 2018 - 08:33

nie zesraj sie, johny


  • Joker64 lubi to

#892 p1964

p1964
  • SK1964

Napisano 01 marzec 2018 - 21:55

Szukam tv z internetem w pakiecie. Kto teraz ma dobre ceny na rynku. Jest na forum ktos kto pracuje w tej branzy i moze cos polecic?

#893 Artis

Artis
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaTeraz WNC

Napisano 01 marzec 2018 - 22:18

Daj jakiś namiar na siebie, jutro przyjechałbym z nowym pilotem i ogolnie obadać dekoder

 

nie wiem czy to było do mnie ale po czwartym resecie na razie działa.

jak bedą problem to się odezwę



#894 ZAWIErCIE

ZAWIErCIE
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 14 marzec 2018 - 07:11

Orientuje się ktos kiedy mogę złożyć wypowiedzenie na nc+ jak.mi się kończy umowa w czerwcu?

#895 Seba

Seba
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 14 marzec 2018 - 08:56

Wypowiedzenie możesz złożyć w każdej chwili. Nie później niż 3 miesiące przed końcem umowy.

#896 Z Trojkata Bermudzkiego

Z Trojkata Bermudzkiego
  • SK1964

Napisano 14 marzec 2018 - 21:35

Wypowiedzenie możesz złożyć w każdej chwili. Nie później niż 3 miesiące przed końcem umowy.


A nie miesiąc?

#897 Budus

Budus
  • SK1964
  • LokalizacjaWitosa

Napisano 14 marzec 2018 - 22:23

U nich 3 miesiące przed

#898 Jas

Jas
  • SK1964

Napisano 15 marzec 2018 - 00:12

Hmmm... Na pewno?

Pisałem do nich dzisiaj i tak mi odpisali:

 

 

 

umowa obowiązuje do 31 sierpnia 2018 r., więc zgodnie z Regulaminem świadczenia usług pismo rezygnacyjne powinno wpłynąć do końca lipca 2018 r. zachowując tym samym jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W celu złożenia wypowiedzenia umowy proszę udać się do dowolnego Punktu Dystrybucyjnego, Serwisowego lub Salonu nc+ (lista Punktów dostępna jest na stronie internetowej) lub wysłać pismo na adres Biura Obsługi Klienta:
Platforma nc+

 

Swoją drogą, zastanowiło mnie słowo "rezygnacyjne"...



#899 Bojar

Bojar
  • SK1964

Napisano 15 marzec 2018 - 06:53

Pamiętaj o tym, że musisz oddać cały sprzęt łącznie z oryginalnymi pilotem i zasilaczem. Mogą nie działać, ale muszą być.


Wszyscy jedziemy na wózku wspólnym, reprezentujemy GieKSe to powód do dumy!


#900 19CHUDY64

19CHUDY64
  • SK1964
  • LokalizacjaRuda Śląska

Napisano 15 marzec 2018 - 07:54

U nich 3 miesiące przed

Mam od nich telewizje i mam miesięczne.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych