Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pytania/odpowiedzi


12978 odpowiedzi w tym temacie

#6751 diverse

diverse
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 03 styczeń 2017 - 22:39

@delaserna, kumpel oddawal im pada z PS3 i tez niemilosiernie sie wkurwiał, knefle same z siebie przestaly dzialac. Pad malo uzywany. Nic nie mogli poradzic, nie umieli okreslic przyczyny usterki, zaczeli wymyslac jakies historie z dupy wziete. Patrzac na to jak podchodza do tematu stwierdzil ze nie ma sie co z nimi pierdolic, kupil nowego ;) 


  • Piotrek Pna lubi to

#6752 Bojar

Bojar
  • SK1964

Napisano 03 styczeń 2017 - 22:54

W związku ze zmianą przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych informujemy, że w roku 2017 jest możliwość rezygnacji z potrącenia kwoty zmniejszającej zaliczkę na podatek dochodowy (tzw. ulgi podatkowej).

 

Zgodnie z przepisami jeżeli podatnik złoży oświadczenie, że za dany rok jego dochody przekroczą górną granicę pierwszego przedziału skali podatkowej, tj 85.528 zł, płatnik zaprzestaje naliczania 1/12 ulgi podatkowej od misiąca następnego po złożeniu oświadczenia.

 

 

 

Ktoś mi to przetłumaczy z polskiego na nasze?


Wszyscy jedziemy na wózku wspólnym, reprezentujemy GieKSe to powód do dumy!


#6753 Piotrek Pna

Piotrek Pna
  • SK1964
  • LokalizacjaPszczyna / cały świat

Napisano 03 styczeń 2017 - 23:13

@delaserna, kumpel oddawal im pada z PS3 i tez niemilosiernie sie wkurwiał, knefle same z siebie przestaly dzialac. Pad malo uzywany. Nic nie mogli poradzic, nie umieli okreslic przyczyny usterki, zaczeli wymyslac jakies historie z dupy wziete. Patrzac na to jak podchodza do tematu stwierdzil ze nie ma sie co z nimi pierdolic, kupil nowego ;)


No i chyba tak to zazwyczaj wyglada, a oni sie nauczyli - olewac, jakies bzdurne uzasadnienia wysylac i czekac az czlowiekowi braknie cierpliwosci, czasu etc i odpusci...
Ja rozumie ze cos sie moze nie lapac na naprawe gwarancyjna tylko tez chcialbym zeby mi napisali dlaczego sie nie lapie zamiast standardowe pismo mi slac z ktorego tak naprawde nic nie wynika... a tu troche o kuriozum zahacza (tak jak w przypadku twojego kumpla) - nieumiejetne naciskanie guzika...
No nic, jeszcze cos postaram sie ugrac/powkurwiam sie z nimi...
P.S. rozumie sytuacje w ktorej kamerka spada na zol i sie roztrzaskuje lub otwarta wpada do wody, no ale...

#6754 żywiec

żywiec
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 04 styczeń 2017 - 06:09

Od dawna ITD ma takie uprawnienia ?
Myślałem ze o policji piszecie :-)

#6755 Junior

Junior
  • SK1964
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 04 styczeń 2017 - 08:10

Dawna...


"Bardzo się irytuję kiedy czytam, że GKS wygrał albo przegrał, a potem okazuje się, że chodzi o... GKS Bełchatów. Przepraszam, ale GKS jest tylko jeden, tak samo jak Ruch, Górnik, Wisła, Motor, Lech albo Legia. Z całym szacunkiem, ale kiedy mowa o innych drużynach tak samo się nazywających, powinno dodawać się miasto dla pełnej identyfikacji. Niech Bełchatów osiągnie w polskiej piłce tyle co Katowice - wtedy porozmawiamy."

06 kwietnia 2009, Paweł Czado.


#6756 żywiec

żywiec
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 04 styczeń 2017 - 08:24

:-)
Nie wiedziałem - wygląda na to ze juz stary jestem i grzecznie jeżdżę :)

#6757 Nikita

Nikita
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 04 styczeń 2017 - 08:45

Oddalem ostatnio kamerke do reklamacji (jvc addixion2), ktora uzywalismy w trakcie podrozy - pewnego dnia przestala sama z siebie sie wlaczac... miala jeszcze kilka losowych przeblyskow gdy wlaczyla sie na kilka minut, finalnie padla calkowicie...
Oddalismy do sklepu (euro rtv agd) bo byla jeszcze na gwarancji
Wczoraj dostalem pismo, ze nie uwzgledniaja gwarancji bo to "z winy uzytkownika"...

"Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona."

Odpisalem kobicie ze chce wiedziec co dokladnie stwierdzili, jaka jest wada, zeby podeslali jakis kwit z przegladu.
Z tego co napisala to wynika, ze "nieumiejetnie" wlaczalem/wylaczalem kamerke, stad dziwi mnie odrzucenie reklamacji

I teraz pytanie - co mam dalej robic? Babka sie nie odzywa, nje udzielila odpowiedzi na moje pytania... jak moge dalej dochodzic swoich racji? - napisali ze wysla smsa jak bedzie do odbioru, tylko d,a mne takie "dupa" pismo nie rozwiazuje sprawy!
Czy ktos oddawal w rtv euro agd jakis sprzet na gwarancji? Naprawili wam? Odrzucili?

Z gory dzieki za porady

Na alberta jest polubowny sąd konsumenta , kiedys prowadzili jedna moja sprawe . Z tego co pamietam to wszystko jest za darmo , kontaktuja sie ze sprzedawca w Twoim imieniu, ale skuteczność dupy nie urywa.


  • Piotrek Pna lubi to

#6758 Łysy

Łysy
  • SK1964

Napisano 04 styczeń 2017 - 13:45

Oddalem ostatnio kamerke do reklamacji (jvc addixion2), ktora uzywalismy w trakcie podrozy - pewnego dnia przestala sama z siebie sie wlaczac... miala jeszcze kilka losowych przeblyskow gdy wlaczyla sie na kilka minut, finalnie padla calkowicie...
Oddalismy do sklepu (euro rtv agd) bo byla jeszcze na gwarancji
Wczoraj dostalem pismo, ze nie uwzgledniaja gwarancji bo to "z winy uzytkownika"...

"Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona."

Odpisalem kobicie ze chce wiedziec co dokladnie stwierdzili, jaka jest wada, zeby podeslali jakis kwit z przegladu.
Z tego co napisala to wynika, ze "nieumiejetnie" wlaczalem/wylaczalem kamerke, stad dziwi mnie odrzucenie reklamacji

I teraz pytanie - co mam dalej robic? Babka sie nie odzywa, nje udzielila odpowiedzi na moje pytania... jak moge dalej dochodzic swoich racji? - napisali ze wysla smsa jak bedzie do odbioru, tylko d,a mne takie "dupa" pismo nie rozwiazuje sprawy!
Czy ktos oddawal w rtv euro agd jakis sprzet na gwarancji? Naprawili wam? Odrzucili?

Z gory dzieki za porady

ja reklamowałem kiedyś sprzęt i rozpatrzyli pozytywnie reklamację , choć nie ukrywam ,że idąc z reklamacją(przez wiele lat wiele reklamacji)cisnę zawsze tekst ,że nie zostawię sprawy bo nie poto zapłaciłem kasę ,żeby teraz się stresować.  nie zapeszam oby tak było dalej, najlepiej bez reklamacji. mało tego kilka razy moja żona reklamowała buty i od strzała było info ,że nie bo to bo tamto a ja z tą samą reklamacją od razu dostawałem zwrot gotówki do ręki.

Dawniej dobrze było w Leclercu jak była reklamacja to od razu po zgłoszeniu miałem zwrot gotówki, ciekawe jak to wygląda teraz..


  • Piotrek Pna lubi to

#6759 Piotrek Pna

Piotrek Pna
  • SK1964
  • LokalizacjaPszczyna / cały świat

Napisano 04 styczeń 2017 - 14:49

Na poczatku szlo gladko, bo przyjeli, spisali protokol i kazali czekac... teraz napisali ze nie uznaja a na maile nie odpoqiada "mila" pani...
Ciezko teraz od nich cos wymagac, bo "zaniemowili"...
Za bardzo nie wiem czy jak dadza znac ze kamerka do obioru jest, to czy ja odbierac, bo ze z pyskiem to wiadomo... ale nie odbiore to oni to w dupie beda mieli, odbiore to to samo...
Chlopaki podali tu kilka opcji wiec bede tez probowal tak

#6760 Guest_BGC64_*

Guest_BGC64_*
  • Anonimowi

Napisano 04 styczeń 2017 - 15:00

zloz reklamacje na obsluge,maja miesiac na rozpatrzenie.jesli sie nie odezwa to znaczy ze miales racje. przynajmniej mozesz isc w takim kierunku. najlepiej jeszcze opisz im sytuacje na profilu na fb. z reguly wtedy takie akcje sa szybciej rozpatrywane no bo jednak inni tez to widza


  • Piotrek Pna lubi to

#6761 Jarecki567

Jarecki567
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaPołudnie Katowic

Napisano 04 styczeń 2017 - 20:13

Ja zgłaszałem reklamacje s2 i po dwóch tygodniach dostałem naprawiony telefon. Z mojego punktu widzenia nie ma takiego czegoś jak ''nieumiejętne włączanie kamery", chyba że w instrukcji masz jakiś specjalny szyfr :D Mi raz nie uznali reklamacji butów do biegania bo jak napisali "buty sportowe nie służą do uprawiania sportu'' i zero dyskusji ;) Prawo reklamacji stoi teraz bardzo za klientem, sprawę powinieneś wygrać.


  • Piotrek Pna i Łysy lubią to

#6762 Piotrek Pna

Piotrek Pna
  • SK1964
  • LokalizacjaPszczyna / cały świat

Napisano 04 styczeń 2017 - 21:24

Z tym "nieumiejetnym wlaczaniem kamery" to tak z przymruzeniem oka bylo 8)
Chodzilo o to ze ni z tego ni z owego przestala sie wlaczac - nie upadla, nie zamokla etc - wszystko to ze przy wlaczaniu echo... wyczytalem kiedys ze to czesto przez bezpieczniki tak bywa w tych kamerkach
P.S. z tymi butami sportowymi to warto wiedziec 8)

#6763 ACG

ACG
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaRuda Śl.

Napisano 04 styczeń 2017 - 21:24

Kuchnia na wymiar, zajmuje się ktoś tym?

#6764 K..

K..
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 04 styczeń 2017 - 22:46

Jakiś bezstronny portal informacyjny istnieje ?



#6765 MaciekTZN

MaciekTZN
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaTauzen

Napisano 04 styczeń 2017 - 23:18

Jakiś bezstronny portal informacyjny istnieje ?

Pikio trzymało poziom, ale teraz już się chyba też pogorszyli, bo dużo jakiś pierdół wrzucają.



#6766 19marek64

19marek64
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 05 styczeń 2017 - 07:40

Kuchnia na wymiar, zajmuje się ktoś tym?

Brat robił w meblema i jest bardzo zadowolony.

#6767 Guest_BGC64_*

Guest_BGC64_*
  • Anonimowi

Napisano 09 styczeń 2017 - 12:34

Pytanie. Spierdoliła się gdzieś rura w budynku,w sensie coś tam zardzewiało i zimna woda leci strasznie powoli. Mam mieszkanie własnościowe,ale płace czynsz w tym coś takiego jak usługi konserwacyjne i tego typu ciulstwa. Administracja twierdzi,że rura jest do wymiany na mój koszt. Jest jakaś szansa żeby coś z tym zrobić? Jeśli ta rura jest moja to ją rozjebie całkiem i cały pion nie będzie miał wody,a ja się będę mył na siłowni kurwa


  • terror, Lars i Nikita lubią to

#6768 żywiec

żywiec
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 09 styczeń 2017 - 12:38

Twoje rury sa do liczników potem "wspólne"

#6769 Guest_BGC64_*

Guest_BGC64_*
  • Anonimowi

Napisano 09 styczeń 2017 - 12:39

Właśnie teraz mi tak powiedzieli,kurwa. Jak jej nie naprawie to co najwyżej zaleje sąsiada :(



#6770 19scotch64

19scotch64
  • SK1964
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 09 styczeń 2017 - 15:11

Witam. Mam pytanie- wziąłem w raty towar za 900zł by wyrobić sobie zdolność kredytową, rozpisali mi 6 rat po 162zł ale chciałbym to spłacić w 3. Doszły mi pocztą te druczki na spłate 6szt po 162zł. Czy wystarczy że zrobie przelew z konta bankowego na konto z tych druczków 3 miesiące pod rząd za 300zł i te raty będą całkowicie spłacone czy lepiej do nich się przejść i pogadać?;p



#6771 blazej

blazej
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaBrynów

Napisano 09 styczeń 2017 - 15:14

Witam. Mam pytanie- wziąłem w raty towar za 900zł by wyrobić sobie zdolność kredytową, rozpisali mi 6 rat po 162zł ale chciałbym to spłacić w 3. Doszły mi pocztą te druczki na spłate 6szt po 162zł. Czy wystarczy że zrobie przelew z konta bankowego na konto z tych druczków 3 miesiące pod rząd za 300zł i te raty będą całkowicie spłacone czy lepiej do nich się przejść i pogadać?;p

 

czasem jest tak, że jak chcesz nadpłacić kredyt to musisz to zgłosić. Takie nadpłaty nic nie kosztują bo to jest prawnie regulowane, ale warto dopytać jakie są procedury by ta kasa nagle gdzieś nie "wisiała" w powietrzu.



#6772 Jacas

Jacas
  • SK1964
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 09 styczeń 2017 - 21:35

Wszystko zalezy jaka masz umowe kredytową.

 

Zwykle tak jest przy większych kwotach (w tys) ale np. spłacenie wcześniej powoduje dodatkowe koszty kredytu

Musisz przeczytac wszystkie koszty, policzyc i zdecydowac



#6773 ToJa

ToJa
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 09 styczeń 2017 - 22:34

Jeśli to Santander to lepiej się trzymaj wyznaczonych rat bo gubią pieniądze. Ja wpłacałam po dwie raty miesięcznie i teraz jestem właśnie na etapie wykłócania się z nimi o ratę którą wpłaciłam w sierpniu, a dziwnym trafem im zniknęła. 


  • Nikita lubi to

Ja to w sumie dobra dziewczyna jestem. 
Tylko ludzie czasem mnie wkur*iają...


#6774 Łysy

Łysy
  • SK1964

Napisano 10 styczeń 2017 - 06:42

Pytanie. Spierdoliła się gdzieś rura w budynku,w sensie coś tam zardzewiało i zimna woda leci strasznie powoli. Mam mieszkanie własnościowe,ale płace czynsz w tym coś takiego jak usługi konserwacyjne i tego typu ciulstwa. Administracja twierdzi,że rura jest do wymiany na mój koszt. Jest jakaś szansa żeby coś z tym zrobić? Jeśli ta rura jest moja to ją rozjebie całkiem i cały pion nie będzie miał wody,a ja się będę mył na siłowni kurwa

tak jak napisał Żywiec.

Ogólnie warto zaznajomić się z tematem bo ludzie nie wiedzą co i jak . Zasada jest taka co w pionie w szachcie przed licznikiem (patrz od kierunku przepływy wody) jest instalacją wspólna i za nią odpowiada spółdzielnia lub inny podmiot będący właścicielem budynku [ jak się nie mylę inaczej jest w bezczynszówkach] , a to co za licznikiem należy do lokatora .

Sytuacja o tyle skomplikowana, że kupując mieszkanie na rynku wtórnym powinniśmy od razu zrobić kapitalny remont łazienki i kuchni, tam mamy przyłącza wody i nigdy nie będziemy mieli pewności w jakim ona jest stanie , a to zalanie jest najczęstrzą przyczyną kłopotów z sąsiadami. Po remoncie przynajmniej wiemy na czym stoimy.

 

I jedna zasada- ZAWSZE warto ubezpieczyć mieszkanie- koszty w przeliczeniu domowego budżetu niewielkie a spanie spokojne



#6775 K..

K..
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 11 styczeń 2017 - 15:26

Jak jest teraz z wizami do USA ? Chciałem polecieć na 2 tygodnie czasu turystycznie. Są jakieś szczególne wymagania ?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych