Skocz do zawartości



Zdjęcie

kulturystyka, siłownia, odżywki


1981 odpowiedzi w tym temacie

#1976 Mateusz

Mateusz
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 05 styczeń 2017 - 21:06

Faktycznie woda to mega problem.

#1977 koleś

koleś
  • SK1964

Napisano 06 styczeń 2017 - 11:27

Ktoś chętny na zakup poręczy stacjonarnej:

https://www.olx.pl/o...e7159b;promoted



#1978 ciachecki

ciachecki
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 08 styczeń 2017 - 22:21

ma ktoś dojścia do unstoppable dedicated?tylko ta pierwszą wersję bo v2 nie kopie juz tak jak pierwsza;)

ew. polecicie jakąś alternatywę?


Użytkownik ciachecki edytował ten post 08 styczeń 2017 - 22:23


#1979 Thales

Thales
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 10 styczeń 2017 - 13:29

hej, wracam po dluzszej przerwie na silownie(trzeba troche zredukowac), ale zawsze mialem problem z doborem bcaa, jak byscie mogli podpowiedziec czym sie sugerowac przy wyborze ? wiem ze mozna wejsc na google i tam tez poczytac, ale wole zaczerpnac waszej opini. (preferuje w proszku)


Użytkownik Thales edytował ten post 10 styczeń 2017 - 13:31


#1980 kmwtw

kmwtw
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 10 styczeń 2017 - 19:40

Sugerowałbym zwrócić uwagę na cenę w stosunku do ilości porcji w opakowaniu i ilość samych 3 aminokwasów w porcji- leucyny, izoleucyny i waliny.
Wersja tańsza - Ostrovit Bcaa 2-1-1, ale masz bezsmakowy (więcej amino w porcji) lub 2 smaki (mniej amino w porcji)
Wersja droższa - Bcaa Powder od XXL Nutrition -smakowo lepiej wychodzi.

Pozdro

Użytkownik kmwtw edytował ten post 10 styczeń 2017 - 21:08

  • kmwtw lubi to

#1981 Maras

Maras
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano wczoraj, 14:28

Pytanie do ludzi znających się na dietach.

Nie trzymam jakoś rygorystycznie, ale staram się jakoś jeść wyliczoną ilość białka i trzymać zapotrzebowanie kaloryczne.

I teraz pytanie bo trenuje o 20 wracam o 22 do domu i robie sobie na szybko szejka twaróg, płatki, mleko, miód, banan czy inne owoce. Łącznie ok 600 Kcal. Nie za dużo na noc? Poł godziny i idę spać. Podobno nie je się za dużo na noc, ale nie mam jakoś problemów żołądkowych czy problemów ze snem.



#1982 WzG

WzG
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano wczoraj, 14:56

Pytanie do ludzi znających się na dietach.
Nie trzymam jakoś rygorystycznie, ale staram się jakoś jeść wyliczoną ilość białka i trzymać zapotrzebowanie kaloryczne.
I teraz pytanie bo trenuje o 20 wracam o 22 do domu i robie sobie na szybko szejka twaróg, płatki, mleko, miód, banan czy inne owoce. Łącznie ok 600 Kcal. Nie za dużo na noc? Poł godziny i idę spać. Podobno nie je się za dużo na noc, ale nie mam jakoś problemów żołądkowych czy problemów ze snem.


Hmm odpowiem tak, po treningu najlepiej minimum 30g szybkowchlanialnych weglowodanow zeby doprowadzic do wyrzutu insuliny, czyli jakies carbo, zmieszane z kreatyne jesli bierzesz, po 15-20 minutach tez minimum 30g bialka w prochu, zeby jak najszybciej zaczac odbudowywac tkanke miesniowa, po 1-1,5h przydal by sie kolejny posilek, no ale bez niego tez sie obejdziesz. Na noc twarog okej bo bedzie sie dlugo wchlanial, mysle ze za duzo weglowodanow w tym szejku masz, banan wystarczy, tez sie dlugo wchlania. Jesli chodzi o weglowodany na noc, jesli Cie nie podlewa tluszczem to mozesz jesc, tym bardziej ze trenujesz pozno. Jesli nie bierzesz nic w proszku po treningu to pelnowartosciowy posilek powinien byc, wiadomo im wolniej wchaniajace sie jedzenie zjesz, tym wolniej wyrzucisz insuline, odbudujesz tkanke miesniowa i uzupelnisz glikogen.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych