Skocz do zawartości


Zdjęcie

Komputery


1451 odpowiedzi w tym temacie

#26 PRT

PRT
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaMysłowice

Napisano 16 wrzesień 2013 - 15:51

A dostane do tej ceny coś na i3?

 

do czego lapek?

Jeżeli głównie do przeglądania internetu, puszczenia jakiegoś filmu, słuchania muzyki i programów typu Word i Power Point - w sumię do tej ceny to chyba tylko do tego, to polecę ci ten model:

http://www.x-kom.pl/...500-dvd-rw.html



#27 pooceq

pooceq
  • SK1964
  • LokalizacjaMyslowice/Kent

Napisano 16 wrzesień 2013 - 17:09

Panowie padł mi dysk usb, prąd jest, niby go widzi ale nie da się na niego wejść chce go od razu formatować. Fajnie by było z niego jakoś zgrać to co na nim jest. Zna ktoś jakiś dobry prosty program, bo te którymi próbowałem to ciężko. 

mozesz go wyslac do specjalistycznej firmy, ale jest to droga zabawa i jak nie straciles nic mega waznego, to sie to nie oplaca. Ewentualnie mozesz kupic drugi identyczny dysk i przelozyc elektronike, ale to tez jest droga i ryzykowan zabawa



#28 Maras

Maras
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 17 wrzesień 2013 - 16:26

do czego lapek?

Jeżeli głównie do przeglądania internetu, puszczenia jakiegoś filmu, słuchania muzyki i programów typu Word i Power Point - w sumię do tej ceny to chyba tylko do tego, to polecę ci ten model:

http://www.x-kom.pl/...500-dvd-rw.html

 Lepiej:
http://www.x-kom.pl/...da64296d0bd6fbc

 

Lepszy procesor i3, większy dysk i grafika Intel HD Graphics 4000

Do wyżej wymienionych zadań idealne i mieści się w jego budżecie



#29 Murzyn81

Murzyn81
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaGwiazdy/ Świętochłowice

Napisano 17 wrzesień 2013 - 18:31

mozesz go wyslac do specjalistycznej firmy, ale jest to droga zabawa i jak nie straciles nic mega waznego, to sie to nie oplaca. Ewentualnie mozesz kupic drugi identyczny dysk i przelozyc elektronike, ale to tez jest droga i ryzykowan zabawa

Firmy chcą 150zł:) Udało mi się wyciągnąć te dane w 1 pliku z rozszerzenim .bin ale nie udało mi się ich jak by urzeczywistnić żeby było widać dokładnie to co zgrałem.



#30 pooceq

pooceq
  • SK1964
  • LokalizacjaMyslowice/Kent

Napisano 17 wrzesień 2013 - 20:11

150zl za caly dysk? taniocha, nawet bym nie kombinowal samemu za taka cene!

ciezko polecic co z tym plikiem zrobic... Twoj progaram nie ma opcji wyodrebniania plikow?



#31 cysiu

cysiu

    GIT

  • .SK1964

Napisano 17 wrzesień 2013 - 22:26

Zacznij od zrobienia binarnej kopii dysku. Później można próbować odzyskiwać dane.

#32 Murzyn81

Murzyn81
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaGwiazdy/ Świętochłowice

Napisano 18 wrzesień 2013 - 07:51

Dzięki, kumpel mi to zrobi.



#33 mrinda

mrinda
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 19 wrzesień 2013 - 19:20

Nie znam sie kompletnie na komputerach i mam takie pytanie do Was. Poszukuje laptopa do 1600zł Bedzie mi sluszył tylko i wylacznie do internetu,filmów,muzyki. Taki standard raczej. Jakiego sprzęta mozecie mi polecić  , na co zwracac uwagę?



#34 PRT

PRT
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaMysłowice

Napisano 19 wrzesień 2013 - 19:37

Nie znam sie kompletnie na komputerach i mam takie pytanie do Was. Poszukuje laptopa do 1600zł Bedzie mi sluszył tylko i wylacznie do internetu,filmów,muzyki. Taki standard raczej. Jakiego sprzęta mozecie mi polecić  , na co zwracac uwagę?

 

zobacz to:

 

 Lepiej:
http://www.x-kom.pl/...da64296d0bd6fbc

 

Lepszy procesor i3, większy dysk i grafika Intel HD Graphics 4000

Do wyżej wymienionych zadań idealne i mieści się w jego budżecie



#35 Przemosz

Przemosz
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 21 wrzesień 2013 - 17:31

Co kupić aby wejściówkę hdmi podpiąć jakoś do monitora vga



#36 uzi

uzi
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 22 wrzesień 2013 - 11:31

Panowie szukom klawiatury bezprzewodowej tak do 200zl,na prezent do syna,polecicie cos sprawdzonego.Klawiatura najczesciej uzywano bedzie do grania.



#37 pooceq

pooceq
  • SK1964
  • LokalizacjaMyslowice/Kent

Napisano 22 wrzesień 2013 - 15:30

do grania nie polecam bezprzewodowej
MadCatz, Razer, Logitech - te 3 firmy robia niezle klawiatury do gier, na pewno cos sie znajdzie w tej cenie



#38 Murzyn81

Murzyn81
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaGwiazdy/ Świętochłowice

Napisano 22 wrzesień 2013 - 18:09

Co kupić aby wejściówkę hdmi podpiąć jakoś do monitora vga

Konwerter albo poprostu kabel hdmi-vga



#39 mrinda

mrinda
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 23 wrzesień 2013 - 18:43

zobacz to:

 

Akurat we wszystkich sklepach jest ten laptop bez systemu. A cos poleciasz z systemem ?



#40 PRT

PRT
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaMysłowice

Napisano 23 wrzesień 2013 - 19:16

nie wiem czy warto kupować z systemem, dużo syfów od producenta itd.

chyba, że na prawdę Ci zależy na tym oryginalnym systemie to byś musiał poszukać na x-komie laptopy o podobnych parametrach z systemem, ale licz, że 200-300zł drożej będzie.

 

teraz nie mam czasu, jutro postaram się coś poszukać



#41 mrinda

mrinda
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 23 wrzesień 2013 - 20:35

Dzięki bardzo, będe bardzo wdzięczny  :piwo:



#42 waluś

waluś
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 23 wrzesień 2013 - 21:25

nie wiem czy warto kupować z systemem, dużo syfów od producenta itd.

chyba, że na prawdę Ci zależy na tym oryginalnym systemie to byś musiał poszukać na x-komie laptopy o podobnych parametrach z systemem, ale licz, że 200-300zł drożej będzie.

 

teraz nie mam czasu, jutro postaram się coś poszukać

Że sie wtrące no ale co z tego że z systemem mają śmieci?? Pisałem ci już kiedyś że po kupnie laptopa najlepiej go formatnąć zgrać na płyta zwykły system jaki posiadamy na lapku i wgrać na nowo (jest on traktowany jako kopia i podchodzi pod orginał z orginalnym kodem z laptopa) a to daje dużo i aktualizujesz system i niemasz problemów z licencjami jak windows nie orginalny a dopłacić te 200 zł to mi się wydaje nie dużo żeby mieć orginalny sytem bo za 200 zł nie kupisz systemu . pozdro

 

Ja od siebie bym ci takie coś zaproponowa

łhttp://www.x-kom.pl/...b1b9e2ee23c67b0

acery mają bardzo dobry serwis aczkolwiek od siebie dodam że szukał bym coś z win7 , 8 o dziadostwo jak dla mnie...



#43 PRT

PRT
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaMysłowice

Napisano 23 wrzesień 2013 - 21:49

dlatego powiedziałem, że jak zależy na systemie to niech kupuje.

Ja osobiście kupiłem Acera z win 7 i jakbym miał teraz kupować to bez systemu, ja nie odczuwam różnicy żadnej czy oryginał czy nie.



#44 mrinda

mrinda
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 23 wrzesień 2013 - 22:06

No ja mam dostepy do róznych systemów tak wiec chyba racja zeby kupowac bez.

 

PRT szukalem podobnie cenowo do tego Lenovo co wczesniej mi podałes i znalazłem takie cos

http://allegro.pl/la...3547991667.html

 

http://allegro.pl/la...3541621476.html

 

Co myslisz o tych?



#45 PRT

PRT
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaMysłowice

Napisano 24 wrzesień 2013 - 06:05

Jeśli wybierać miałbym z tych dwóch to bym polecił tego drugiego, bo jeśli potrzebujesz to zwykłego korzystania to nie potrzebna ci karta dedykowana, plus w tym drugim procesor lepszy.

 

ale za 100zł więcej bym polecił takiego:

http://www.x-kom.pl/...500-dvd-rw.html

 

nie wiem czy zależy ci na dysko 1000gb, bo ja osobiście posiadam na stacjonarnym taki i nawet 1/4 nie mam zapełnionej pojemności.



#46 chudy

chudy
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 24 wrzesień 2013 - 11:46

Mam problem z pendrivem, jak nagrywałem na niego pliki to pierw mi wyskoczył jakis błąd, ale olałem to i nagralem jeszcze raz (7.5 gb 40 min...) otwieram to na pendrive a tam zamiast nazw plików jakieś chińskie znaczki... Dałem formatuj coś tam nie chcący namieszałem chyba w tym chinskim gównie i teraz nie moge z nim nic zrobić, chce dać formatuj to nic sie nie dzieje nie wyskakuje to okienko co powinno przed formatowaniem... Tylko się zawiesza i koniec. Jakiś pomysł co zrobić czy może od razu pisać do tego co mi to sprzedał?



#47 amarant

amarant
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaWNC / Żywiec

Napisano 24 wrzesień 2013 - 12:23

Mam problem z pendrivem, jak nagrywałem na niego pliki to pierw mi wyskoczył jakis błąd, ale olałem to i nagralem jeszcze raz (7.5 gb 40 min...) otwieram to na pendrive a tam zamiast nazw plików jakieś chińskie znaczki... Dałem formatuj coś tam nie chcący namieszałem chyba w tym chinskim gównie i teraz nie moge z nim nic zrobić, chce dać formatuj to nic sie nie dzieje nie wyskakuje to okienko co powinno przed formatowaniem... Tylko się zawiesza i koniec. Jakiś pomysł co zrobić czy może od razu pisać do tego co mi to sprzedał?

A zrobiłeś format FAT32 czy FAT 



#48 chudy

chudy
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 24 wrzesień 2013 - 12:37

FAT32, w ogóle to beka bo zostawiłem to włączone (oczekiwanie na otwarcie formatu) i poszedłem se obiad zrobić wracam po jakimś czasie, a to otwarło się wystarczyło ino poczekać. Teraz udało się zrobić format i już normalnie jest teraz nagrywam te pliki na niego i za około 20 min się okaże czy wszystko w porządku 



#49 chudy

chudy
  • Zarejestrowani użytkownicy

Napisano 24 wrzesień 2013 - 13:31

Dobra więc problem wygląda tak:

Do jednego z folderów wrzuciłem 4 pliki po ponad 1GB po odłączeniu pendrive i podłączeniu z tych 4 plików zrobiło się niby 36 plików i 30 folderów które ważą niby 55 gb, a w drugi folderze gdzie był jeden plik chyba 5 Kb to zrobiły się 24 pliki i pokazuje, że waży to 44 gb...

PS. Pendrive ma 32 gb



#50 Miłosz1964

Miłosz1964
  • Zarejestrowani użytkownicy
  • LokalizacjaMysłowice

Napisano 01 październik 2013 - 14:17

nsGqj3y.jpg

 

Od rana nie działa mi YT,zatrzymuję się w tym miejscu co widać na screenie i ani drgnie dalej. Na operze jest ok.

 

Jak żyć?

 

 

@edit.  Dobra,naprawiło się samo po resecie.


Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych