21.Sprzeczności wersji Zespołu Parlamentarnego:
- Dlaczego pole zalegania szczątków samolotu jest tak niewielkie (150x50) i dlaczego szczątki ułożone są liniowo a nie koncentrycznie, jak po wybuchu?
- Dlaczego spadające po wybuchu szczątki nie uszkodziły okolicznych zabudowań a "wpasowały" się idealnie w pusty teren?
- Dlaczego przy eksplozji ok. 12 ton paliwa nie wypadły szyby w okolicznych oknach?
- Dlaczego nie było pożaru paliwa ani nie ma jego śladów na polance, zapach paliwa lotniczego jest za to wyczuwalny na ubraniach ofiar, które oddano rodzinom?
- Dlaczego po wybuchach odnaleziono nietknięte polskie godło, niemal nienaruszoną czapkę śp. gen Błasika, nietkniętą kartę płatnicza śp. Andrzeja Przewoźnika i inne rzeczy osobiste zwracane potem rodzinom?
- Dlaczego zegarek śp. gen Gągora zatrzymał się o godzinie 11:58, skoro wybuchy były o godzinie 08:41:06?
- Dlaczego ten zegarek był sprawny po wybuchu?
- Dlaczego brak okopcenia/opalenia szczątków samolotu?
- Dlaczego końcówka skrzydła jest odrzucona w miejsce, które nie jest uzasadnione torem spadania?
- Dlaczego tylna część z silnikami i ogonem ma na przełomie kołowy przekrój, niemożliwy do zachowania przy upadku samolotu?
- Dlaczego nie spaliły się opony, skoro wybuchło 12 ton paliwa w zbiorniku centralnym?
- Dlaczego wirnik sprężarki jest oparty za dyszą wylotową?
- Dlaczego lakier na osłonach silnika nie jest spalony (komory spalania mają wysoką temperaturę (500- 800) i dużą pojemność cieplną. Normalnie po wylądowaniu odcina się paliwo i wentylator turbiny na wolnych obrotach schładza komory. W przypadku rozbicia silnika proces studzenia nie zachodzi co skutkuje opaleniem obudów i pożarem otoczenia silnika. http://zestawienia.s...eklinacja-mag,4
Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:45