Skocz do zawartości


Zdjęcie

Katastrofa Smoleńska


261 odpowiedzi w tym temacie

#76 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 17 listopad 2015 - 19:35

Był jeszcze jeden. Info z 2014 roku - Dowódca 36 specjalnego pułku lotnictwa transportowego płk pil. Ryszard Raczyński. W latach 1983–1989 był zarejestrowanym przez WSW tajnym współpracownikiem o pseudonimie „Dąb”. Miał przekazywać kontrwywiadowi wojskowemu informacje i otrzymywać za to pieniądze. Zachowały się potwierdzenia odbioru z lat 1985–1986 wynagrodzeń za współpracę z bezpieką. Dziś Raczyński przyznaje się do licznych spotkań z przedstawicielem kontrwywiadu PRL-u, ale nie uznaje się za źródło informacji ówczesnych służb. http://noweczasy.sal...awano-rozkazy,2


Bóg, Honor, Ojczyzna.

#77 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 19 listopad 2015 - 21:57

http://blog-n-roll.p...-z-powodu-stanu - 

Ireneusz Szeląg nie jest już szefem Naczelnej Prokuratury Wojskowej. Oficjalnie - z powodu stanu zdrowia


Użytkownik Bartek84 edytował ten post 19 listopad 2015 - 21:58

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#78 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 27 listopad 2015 - 19:38

http://niepoprawni.p...uppenfuhrer-kat - Gruppenfuhrer KAT- Arabski, Tusk i Komorowski doprowadzają do rozdzielenia wizyt w Katyniu na 7 i 10 kwietnia


Użytkownik Bartek84 edytował ten post 28 listopad 2015 - 13:22

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#79 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:21

Czas na obiecany plik z informacji o Smoleńsku.

 

https://dysk.onet.pl/link/8je1A - link do pliku w formacie PDF.

 

Poniżej wklejam całość w częściach.


  • 19mózG64, Picapao i Edy lubią to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#80 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:21

„Katastrofa” smoleńska czyli wielka inscenizacja.

1.       Wstęp.

2.       Wersje przyczyn „katastrofy”.

3.       Wyjaśnienia skrótów.

4.       Przed wizytą.

5.       Organizacja wizyty i plany lotu.

6.       Okęcie, dowództwo sił powietrznych, MSZ.

7.       Samoloty.

                  a)      Kto czym leciał?

b)      Ile samolotów poleciało do Smoleńska?

c)       Kombinacje z JAKami.

d)      JAK 40 z dziennikarzami.

e)      Ił.

8.       Godzina wylotu.

9.       Godzina „katastrofy”.

10.   Jak wyglądała „katastrofa”?

11.   Ktoś przeżył „katastrofę”?

12.   Liczba ofiar.

13.   Wątpliwości co do ciał.

14.   Akcja „ratunkowa”.

15.   Sprzeczności i wątpliwości co do wraku i miejsca zamachu.

16.   Telefony i aparaty fotograficzne.

17.   Polscy przedstawiciele w Smoleńsku.

18.   Dziwne działania „polskich” służb.

19.   Profanacja zwłok.

20.   Sprzeczności, błędy i kłamstwa komisji MAK i raportu Millera:

a)      Teoria pancernej brzozy

b)      Sfałszowane nagrania stenogramów

c)       Sfałszowane zapisy czarnych skrzynek

d)      Sfałszowane zapisy TAWS

e)      Nierealna beczka

f)       Kłamstwa fizyczne

g)      Fałszerstwa fotograficzne

h)      Pozostałe kłamstwa

21.   Sprzeczności wersji Zespołu Parlamentarnego.

22.   Co z tym Tupolewem?

23.   Wirtualna salonka.

24.   Czas smoleński i czas warszawski.

25.   Przypadki smoleńskie i warszawskie.

26.   Po zamachu.

27.   Kłamstwa medialne dotyczące zamachu.

28.   Samobójstwa.

29.   Filmy i linki.

30.   Podsumowanie


  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#81 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:22

1.Wstęp

 

Dla mnie to był zamach, takie „wypadki” w dzisiejszych czasach się nie zdarzają, gdzie przypadkowo giną najważniejsi ludzie w państwie. Dodatkowo nikt nie uchodzi z życiem z tej „katastrofy”, a jej wyjaśnienie przeczy prawom fizyki - podchodzący do lądowania 90-tonowy samolot traci skrzydło w zderzeniu z brzozą, a następnie rozpada się na ponad 40 tys. części. Do zamachu przekonują mnie również próby mataczenia i oszustwa ze strony rosyjskiej jak i polskiej, medialna dezinformacja antypolskiej prasy, przeciągające się śledztwo prokuratury, seria samobójstw, bezczeszczenie ciał, historia i polityka itp. Przedstawiam fakty, które świadczą o zamachu na polską delegację w dniu 10 kwietnia 2010.


Użytkownik Bartek84 edytował ten post 21 grudzień 2015 - 22:43

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#82 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:23

2.Wersje przyczyn katastrofy:

 

1) Wg raportu MAK - Nieodejście od lądowania mimo złych warunków, nieuwzględnienie komunikatów TAWS, presja na załogę; samolot stracił część lewego skrzydła o długości ok. 6,5 m w wyniku kolizji z brzozą o średnicy pnia 30–40 cm i po następnych 5–6 sekundach zderzył się z ziemią w położeniu odwróconym.

 

2) Wersja komisji Millera - Przyczyną wypadku było zejście poniżej minimalnej wysokości zniżania, przy nadmiernej prędkości opadania, w warunkach atmosferycznych uniemożliwiających wzrokowy kontakt z ziemią i spóźnione rozpoczęcie procedury odejścia na drugi krąg. Doprowadziło to do zderzenia z przeszkodą terenową, oderwania fragmentu lewego skrzydła wraz z lotką, a w konsekwencji do utraty sterowności samolotu i zderzenia z ziemią.

 

3) Wersja Zespołu Parlamentarnego  - przyczyną” katastrofy” był wybuch, a nie zderzenie z brzozą.

 


Użytkownik Bartek84 edytował ten post 21 grudzień 2015 - 22:43

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#83 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:24

3.Wyjaśnienie skrótów:

  • MAK - Międzypaństwowy Komitet Lotniczy (Mieżgosudarstwiennyj Awiacyonnyj Komitiet)
  • KBWLLP – Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Polskiego (Miller i Lasek)
  • ZP – Zespół Parlamentarny (Macierewicz)
  • 36. SPLT – 36 Specjalny Pułk Lotnictwa Transportowego
  • PLF – sygnał wywoławczy dla polskiego lotnictwa (101 – lot z prezydentem, 102 – lot z premierem)
  • JAK 40 – nr 044, 045, 047, 048 – Samoloty 36 SPLT
  • CVR - rejestrator rozmów w kokpicie znajdujący się w kokpicie, są 3 wersje nagrań: 1 – MAK, 2 – CLK  dla  KBWLLP, 3 – IES dla NPW
  • CLK – Centrum Laboratorium Kryminalistycznego
  • IES – Instytut Ekspertyz Sądowych
  • NPW – Naczelna Prokuratura Wojskowa
  • FDR - rejestrator parametrów lotu znajdujący się w ogonie (czarna skrzynka)
  • ATM-QAR - rejestrator parametrów lotu szybkiego dostępu, wchodzi w skład FDR
  • FMS – komputer pokładowy
  • TAWS -  system ostrzegania przed przeszkodami terenowymi (od końca lat 90., gdy zaczęto montować TAWS w starych i nowych maszynach, ŻADEN samolot z tym systemem nie uległ „katastrofie”. Żaden – do 10 kwietnia 2010)
  • Na większości lotnisk można lądować z dwóch stron. W Smoleńsku są dwa lotniska: Smoleńsk Północ - Siewiernyj (XUBS) i Smoleńsk Południe – Jużnyj (UUBS)

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 13:11

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#84 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:24

4.Przed wizytą:

  • Spirala nienawiści względem PiS i Lecha Kaczyńskiego.
  • Lech Kaczyński był inwigilowany przez ABW od 25.10.2008. http://wpolityce.pl/...ania-abw-klamie
  • Dezinformacja Lecha Kaczyńskiego - Według Waszczykowskiego na początku 2009 roku w MSZ zapadła decyzja na piśmie, aby nie rozszerzać clarisów i depesz na prezydenta, decyzję podjął Radosław Sikorski. http://www.polskiera...wany-przez-MSZ-
  • 17 września 2009 roku USA decydują się na reset stosunków z Rosją (wycofanie się z budowy tarczy antyrakietowej w Europie Wschodniej).
  • Tupolew był serwisowany w Samarze i wrócił 23 grudnia 2009 roku – wieczorem, tego samego dnia w swoim domu, wiesza się na kablu z odkurzacza dyrektor generalny kancelarii Tuska – Grzegorz Michniewicz .
  • Radosław Sikorski powołuje komunistycznego szpiega Tomasza Turowskiego do organizacji wizyt Doprowadzenie do rozdziału wizyt w Katyniu przez Kancelarię Premiera – 7 kwietnia Tusk, 10 kwietnia Kaczyński – gruppenfuhrer KAT. http://niepoprawni.p...uppenfuhrer-kat http://www.bliskopol...ka/dwie-wizyty/
  • Miesiąc przed „katastrofą” w Tu-154 wyłączono radiostacje ratunkowe, stałą i przenośną, które w chwili „katastrofy” wysyłają sygnał odbierany przez stacje ratownicze na całym świecie. http://niezalezna.pl...tacje-ratunkowe
  • 8 kwietnia ptak uderza w kadłub Tupolewa wracającego z Tuskiem z Pragi, mimo procedur nie wracają do Pragi tylko lecą na Okęcie – oględziny mogłyby zablokować samolot na 10 kwietnia. http://clouds.salon2...kiej-samej-mgle
  • Tu-154 miał lot sprawdzający do Smoleńska 9 kwietnia. http://clouds.salon2...kiej-samej-mgle
  • 9 kwietnia 2010 r. pojawiła się informacja z biura SIRENE w Czechach o zagrożeniu uprowadzenia samolotu z jednego z lotnisk na obszarze Unii Europejskiej.

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 13:10

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#85 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:25

5.Organizacja wizyty i plany lotu:


Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 13:13

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#86 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:25

6.Okęcie, Dowództwo Sił Powietrznych i MSZ:

  • W dniach 9-15 kwietnia miało miejsce wyłączenie serwera w Dowództwie Sił Powietrznych, do którego nie spływały dane z systemu elektronicznego nadzoru na lotnisku wojskowym na Okęciu. Serwer został odłączony od systemu zgodnie z wcześniejszym planem, który zakładał w tym czasie wymianę jednego ze sterowników systemu. Odłączenie serwera spowodowało, że nie były zapisywane wejścia i wyjścia przez bramki z czytnikami elektronicznymi. Bramki na lotnisku działały i mogły przez nie przechodzić osoby z przepustkami, jednak w systemie nie tworzyła się historia użycia przepustek. http://www.bliskopol...ka/watpliwosci/
  • Awaria internetu i dostaw prądu z powodu pogody w Centrum Operacyjnym MSZ  w dniu 10 kwietnia.
  • Brak jakiejkolwiek dokumentacji dotyczącej wylotów z Okęcia.
  • Zniknięcie zapisu pracy wieży kontroli lotów lotniska Okęcie z dnia 10.04.2010 (zapis zazwyczaj jest dokonywany na dwóch niezależnych nośnikach).
  • Prokuratura nie pomyślała aby zabezpieczyć nagrania z monitoringu lotniska, zostały one automatycznie po 3 miesiącach usunięte. W dniu „katastrofy” system monitoringu na warszawskim lotnisku nie był też w pełni sprawny. Jedyne zdjęcia jakie się zachowały pochodzą z kamery obserwującej płytę lotniska. http://www.bliskopol...ka/watpliwosci/
  • Hangar (zbudowany w 2004 roku) w którym stał Tupolew i dobudowano niby salonkę został rozebrany na koniec 2010 roku. http://clouds.salon2...cze-okecie-2010
  • Brak jakichkolwiek relacji od osób dowożących niemal stu delegatów na Okęcie.

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 13:14

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#87 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:29

7.Samoloty:

 

a) Kto czym leciał?

 

b) Ile samolotów poleciało do Smoleńska?

 

c) Kombinacje z JAKami:

 

d) JAK 40 z dziennikarzami:

  • Wylot miał nastąpić o godz. 5:00, ale ze względu na awarię JAKa i przesiadkę do innego JAKa wylecieli ok. 5:30. http://www.rmf24.pl/...lski,nId,272706
  • Gdy startowali dziennikarze o 5.30 twierdzili, że Tupolew grzał silniki, oficjalny start nastąpił o 7:27 – grzał dwie godziny przed startem?
  • JAK 40 lądował na drugim lotnisku w Smoleńsku – Jużnym , wynika to ze stenogramów JAKa – kurs 60 czyli Jużnyj. http://clouds.salon2...-lot-techniczny
  • Por. Artur Wosztyl – kapitan JAKa w zeznaniach 3 razy zmienia godzinę lądowania - 7:25, 7:20, 7:10 http://noweczasy.sal...ennikarskiego,2
  • Według zeznań Bahra, Wierzchowskiego i Cegielskiego można wywnioskować że samolot z dziennikarzami wylądował ok. 7:50 a nie 7:15. http://noweczasy.sal...a-na-siewiernyj
  • O której wylądował JAK z dziennikarzami według zeznań:

            6:40 – Remigiusz Muś

            6:45 – 6:55 - z obliczenia w relacji do Iła 

            6:50 – z rozmowy ppłk. Krasnokutskiego z płk. Sypko

            6:55 –Paweł Świąder

            7:00 –Jerzy Kubrak  

            7:15 - z zapisu stenogramów 

            7:15 - Ferenc- Chudy

            7:25 - por. Artur Wosztyl

            7:50 - ambasador Bahr  http://niepoprawni.p...na-dziennikarzy

  • Wg dziennikarza Świądra, który miał lecieć Tupolewem z prezydentem, godzina odlotu Tupolewa to 5 rano. http://www.rmf24.pl/...lski,nId,272706
  • Skoro dziennikarze mieli lecieć (jak zwykle) razem z prezydentem (a przynajmniej połowa z nich), po co więc mieliby przybyć na lotnisko już przed czwartą rano (relacja Mroza i Świądra)? Na ponad trzy godziny przed planowym wylotem Tupolewa? Nawet jeśli nie dotarła do nich wiadomość, że wylot Tupolewa 9 kwietnia został przełożony (wobec wcześniejszego clarisu z 18 marca 2010 roku), to przesunięcie to wyniosło przecież zaledwie pół godziny. W clarisie z 18.03.10 jest 6:30, a w tym z 09.04.10 - 7:00 czasu polskiego. http://10iv2010.blog...ka-rzecz-o.html
  • Jeżeli dziennikarze byli pewni, że lecą z prezydentem, kiedy w takim razie została wydana ta broszurka, która dokładnie mówi, kto i gdzie ma siedzieć i czym lecieć: http://bzdurnotki.bl...-cmentarzu.html
  • Dziennikarze którzy przylecieli JAKiem, w Katyniu byli ok. 8:40 po  40 minutach jazdy autobusem czyli ich przylot nastąpił ok. 7:50 a nie 7:15 jak twierdzą piloci JAKa http://noweczasy.sal...racaja-o-prawde
  • Japoński dziennikarz na pokładzie? http://www.tvn24.pl/...ego,413913.html

 

e) Ił:

  • Co transportował IŁ? 3 wersje – leciał pusty, wiózł ochronę FSB i/lub samochody dla polskiej delegacji lub wykonywał inne zadania – do dziś nie wiadomo. http://niepoprawni.p...nad-smolenskiem http://niepoprawni.p...smolenskiem-cz2
  • Ił podchodził 15 minut po JAKu dziennikarskim, a 30 minut przed lądowaniem Tupolewa – w takim razie: wersja załogi JAKa – 7:25 i 7:40, Tupolew 8:10; wersja ambasadora i dziennikarzy 8:05 i 8:20, Tupolew 8:50
  • Rosjanie nie udostępnili nagrań z Iła.

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 13:23

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#88 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:30

8.Godzina wylotu:

           6:00 – Palikot

           6:40 - TVP Info

           6:50 – MSZ

           7:15 – MON

           7:00, 7:07, 7:17 – faxy z Okęcia

           7:21 – Klich

           7:23 – Szczegielniak, Klarkowski, TVN

           7:27 – prokuratura, stenogramy

           7:54 – gen. Czaban

  • Samolot miał wylecieć o 7:00 jednak przez rzekome spóźnienie pary prezydenckiej wyleciał o 7:27, jak to się ma do zeznań że ostatni wchodził Kurtyka?
  • Z relacji rodzin i bliskich ofiar wynika, że stawiali się na Okęciu o różnych godzinach, począwszy od godz. 4:00 do godz. 7:00. http://clouds.salon2...w-kwietniu-2010
  • Skąd Paszkowski (MSZ) wymyślił 6:50? Nie było jej w żadnym programie na 10.04, a były to godz. 6:00, 6:30, 7:00, ostatecznie wyszła 7:27. http://clouds.salon2...tu-154-odlatuje
  • Godzina wylotu musiała pokrywać się z czasem „katastrofy” (8:41) i czasem przelotu Tupolewa (1h10min). Stąd wymyślili tę 7.27. A pierwszy czas „katastrofy” 8:56 był dopasowany do broszurki wydanej przez MSZ - czas przelotu Tupolewa (1h30min). http://clouds.salon24.pl/comments/188

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:06

  • Edy lubi to
Bóg, Honor, Ojczyzna.

#89 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:32

9.Godzina „katastrofy”:

  • Przez ponad tydzień podawano godzinę „katastrofy” jako 8:56.
  • Wiktor Bater mówił, że dostał telefon o „katastrofie” o 8:40 "czyli już 4 minuty po katastrofie" - jak sam zaznaczył.
  • Gazeta Wyborcza informowała internautów, że nikt nie przeżył „katastrofy” o godz. 8:38 
  • Gubernator Obwodu Smoleńskiego, na żywo dnia 10.04.2010 powiedział dziennikarzom, że on dowiedział się o „katastrofie” o godzinie 10:38 (8:38).
  • Tusk ustala godzinę „katastrofy” na 8:41. http://polska.newswe...,57468,1,1.html
  • Min. Szojgu w raporcie dla W. Putina 10.04 powiedział, że samolot zniknął z radarów o 10:50 (czyli 8:50 czasu polskiego).
  • Sikorski o 8:52 dzwoni do centrum operacyjnego MSZ z pytaniem o samolot - wiedział o „katastrofie” przed osobami które były na lotnisku i wiedział że wszyscy zginęli. https://www.youtube....h?v=NXL9PQ0ddJ8
  • Na forum smoleńskim pisano o samolocie bez podwozia na polu w okolicach pomnika czołgu o godz. 8:25 http://www.smolensk-...showtopic=16192

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:08

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#90 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:33

10.Jak wyglądała „katastrofa”?

  • Rosyjski minister ds. nadzwyczajnych - Szojgu twierdzi, że „samolot rozpadł się na dwie części jedna od drugiej leży w odległości 800 metrów", podczas kiedy części  wraku znanego ze zdjęć są skupione na małej przestrzeni. http://www.polskiera...-na-dwie-czesci
  • Sikorski - samolot się rozbił ale nie było wybuchu. https://www.youtube....h?v=NXL9PQ0ddJ8
  • Ambasador Bahr twierdzi, że słyszał Tupolewa jak przelatuje nad lotniskiem, a tymczasem samolot rozbił się 800m przed lotniskiem https://www.youtube....h?v=NXL9PQ0ddJ8
  • Nikt z oczekującej na Prezydenta delegacji pracowników Ambasady - oddalonych od epicentrum o ok. 800 metrów - nie słyszał uderzenia 90-tonowej maszyny o ziemię. 
  • Władze Smoleńska podały, że samolot rozbił się ze 132 osobami na pokładzie. Wszystkie osoby zginęły. Duża cześć ofiar zginęła w ogniu i zwłoki są nie do rozpoznania. Wiadomość podano niemal natychmiast po alarmie.
  • Kuźniar w tvn – potwierdzenie z MSZ  że JAK 40 rozbił się, samolot się zapalił ale został ugaszony http://www.dailymoti...rozbil-sie_news
  • Piotr Paszkowski (Dyrektor Gabinetu Politycznego MSZ, godzina 09:34): „Tak, że spadł, zapalił się. Akcja gaszenia samolotu została zakończona, natomiast w tej chwili ekipy przystąpiły, no, do próby wydobycia pasażerów z pokładu.”

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:09

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#91 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:35

11.Ktoś przeżył „katastrofę”?

  • W zeznaniach, które złożył w Prokuraturze Tomasz Turowski, szef Wydziału Politycznego ambasady RP w Moskwie, znalazła się na ten temat taka wypowiedź: "Jeden z funkcjonariuszy Federalnej Służby Bezpieczeństwa, wychodząc z terenu” katastrofy”, powiedział mi, że trzy osoby dawały > жизненные рефлексы<”- oraz: "Oznacza to odruchy bezwarunkowe, które mogą przejawiać szczątki ludzkie nawet po zakończeniu funkcji życiowych" . Jest to  sprzeczne z faktami.  W rzeczywistości "żyzniennyje riefleksy" to odruchy (oznaki) życia (przyp.autora) http://stan35.salon2...rofe-nowe-tropy
  • „Ambasador Turowski około godz. 12:00 przekazał mi, że otrzymał informację od funkcjonariusza FSB, że trzy osoby przeżyły i w ciężkim stanie zostały przewiezione do szpitala” – zeznał w prokuraturze Dariusz G., naczelnik Wydziału Federacji Rosyjskiej Departamentu Wschodniego MSZ.
  • BORowiec zeznał że 3 karetki zabrały rannych. http://wiadomosci.wp...14eea&_ticrsn=3
  • Zeznania mówiące o 3 ocalonych osobach.  40356-427481365947980.jpg

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:09

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#92 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:35

12.Liczba ofiar:

 

  • O godz. 11.15 - rzecznik MSZ poinformował, że na pokładzie według listy pasażerów było 89 osób (jedna się nie stawiła). http://kodczasu.pl/p...view.php?t=1854
  • Władze Smoleńska podały, że samolot rozbił się ze 132 osobami na pokładzie.
  • Według rosyjskiego MSZ zginęło 87 z 90 osób. fb9827f273bc2580.jpg
  • Ilość ofiar się zmienia, 87, 89, 132, 96.
  • Władze Smoleńska podały , że wszyscy zginęli. Podczas kiedy nie wiedziano nawet ilu było zabitych - nie umiano podać żadnej cyfry. Cyfrą było: wszyscy zabici.
  • Raport MAK wspomina jedynie o tym, że w dniu 10 kwietnia, w Smoleńsku, o godzinie 16:20 (14:20 czasu polskiego) odnaleziono ciała 25 ofiar, a następnego dnia w Moskwie rozpoznano ich 24. http://niepoprawni.p...ydencki-tupolew

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:11

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#93 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:36

13.Wątpliwości co do ciał:

  • „Biorąc pod uwagę siłę uderzenia, trudno jest uwierzyć, iż cała załoga i pasażerowie - przy upadku z wysokiego drzewa w ruchu ślizgowym - przypięci pasami do foteli, zginęła. Jednak taką informację podano krótko po zdarzeniu, a mianowicie w ok. pół godziny po nim, kierując się relacjami świadków i strażaków. Jednakże uporczywie pojawiają się pogłoski o trzech uratowanych, które są dementowane. Abstrahując od dziwnej hekatomby, którą trudno jest wytłumaczyć komuś, kto trochę latał i widział wypadków, zadziwiająca jest szybkość przekazania tej informacji. W normalnym toku wydarzeń liczbę ofiar podaje się po pewnym czasie, po spenetrowaniu wszystkich szczątków i dokładnym policzeniu. Tu stało się inaczej. Ratownicy od razu wiedzieli że nikt nie przeżył, bo nie ma czego zbierać. Zatem zniszczenia musiały być potworne, niewspółmierne do zdarzenia.” http://zezorro.blogs...-od-stodoy.html
  • Kawałki ciał znajdowane wiele miesięcy po zamachu.
  • Brak ciał na miejscu „katastrofy”? http://www.tvp.pl/ww...a-cisza/1642519
  • Wątpliwości co do ciał. http://noweczasy.sal...k-ciala-ofiar,3
  • Ciała podrzucano? http://arkanoego.net...7/konfrontacja/
  • Dowożenie ciał na miejsce „katastrofy”? http://centralaantyk...-wyciagaja.html
  • W obszarze wskazywanym przez archeologów (wschodni skraj tego terenu) na filmie montażysty, ciał nie można zlokalizować w liczbie podawanej przez badaczy (leżało tylko jedno ciało). Spostrzeżenia te dowodzą podrzucenia ciał w nieznanej liczbie na teren polanki smoleńskiej, a następnie dorzucenia pociętego złomu. W efekcie czego niektóre ludzkie szczątki wyciągano spod blach których nie było wcześniej. http://arkanoego.net.../04/porówn2.jpg
  • Najszybciej oddano ciała z Saloniku 1 i 2., najpóźniej z kokpitu i Saloniku 3 (generalicja). Najmniej ucierpiały ciała z Saloniku 1 i 2., najbardziej z kokpitu i Saloniku 3. http://zestawienia.s...-cial-do-polski
  • Zwłoki, które pokazano w prosektorium moskiewskim charakteryzowały się różnym stopniem uszkodzeń: od całkowitego braku obrażeń zewnętrznych, do całkowitego zniszczenia szczątków takiego, że nie można było zidentyfikować ani osób, ani części ciał tych ofiar. Zauważono, że część ciał miała uszkodzenia „nietypowe” dla zaistniałych podczas katastrof lotniczych. http://zamach.eu/120...Untitled_1.html
  • Rosja zwróciła przedmioty osobiste ofiar: garderobę, telefony komórkowe, aparaty fotograficzne, pióra, długopisy etc. Przedmioty te były bardzo często w stanie nienaruszonym. Dotyczy to także przedmiotów należących do ofiar, których ciała były silnie zmasakrowane. Przedmioty te były silnie dotknięte odorem woni paliwa lotniczego. http://zamach.eu/120...Untitled_1.html
  • W Smoleńsku "zidentyfikowano" jedynie cześć ofiar, reszta była "identyfikowana" już  w Moskwie.
  • „Katastrofę” „przeżyło” w idealnym stanie godło z salonki prezydenckiej, wieniec, czapka gen. Błasika (bez orzełka).
  • Rozszarpany mundur wiceadmirała Karwety clip_image004.jpg

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:15

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#94 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:36

14.Akcja „ratunkowa”:

  • Nie było jakiejkolwiek pracy ratowniczej nad wyszukiwaniem ofiar.
  • Prokuratura wojskowa i „komisja Millera” zauważały, że w raporcie MAK nie ma dokumentacji dotyczącej przebiegu akcji straży pożarnej oraz akcji służb medycznych.
  • Sprzeczne relacje przedstawicielek służb medycznych: jedne mówią, że były szczątki, a nie całe ciała – inne zaś twierdzą, że w ciągu 15 minut doliczyły się ok. 90 ciał.
  • "Dogaszanie" wraku przez zaledwie kilka osób palących papierosy i palenie w bezpośrednim sąsiedztwie pobojowiska. http://zestawienia.s...i-na-siewiernym
  • Strażacy ruszają się niemrawo jak muchy w smole, palą papierosy mimo rozlanego paliwa, opierając się o rozgrzane silniki, jakby na coś czekali, brak ciał. http://dakowski.pl/i...12299&Itemid=59
  • Strażacy podkładali ogień? http://arkanoego.net...dkladali-ogien/ http://piko.salon24....xubs-trabka-gra
  • „Należy uważnie zwrócić uwagę na to co ukazują filmy ze scenami gaszenia pożaru. Otóż widać tam palącą się ziemie, a nie palący się samolot.  Wrak samolotu nie ma śladu płomieni! Pierwsze co powinno się zapalić to opony kół podwozia. Koła te znajdowały się w najbliższej bliskości rozszarpanego zbiornika i powinny spłonąć, pozostały jednak nietknięte.” http://zamach.eu/100...da/Klamstwo.htm
  • „Już 10-go Kwietnia wieczorem media ogłaszają, że wszystkie ciała zostały przetransportowane. Wprawdzie potem narracja się „cofnie” i nagle zaczną być odnajdywane „następne ciała” na pobojowisku, ale z relacji przedstawicieli „komisji Millera”, którzy nazajutrz po „katastrofie” mogli rozpocząć (trwające „cały dzień, do nocy”) prace na pobojowisku, wiemy, że NIE widzieli oni tam już żadnych zwłok. Jeśliby więc była taka masakra, jak to głoszono, to sam proces odnajdywania (na miejscu lotniczego wypadku) ciał i kompletowania zwłok trwałby przynajmniej kilka dni.” http://freeyourmind....pewnego-wypadku
  • Brak (także w Raporcie Komisji Millera) zdjęć dokumentujących w pełni i w funkcji czasu sytuację - od zaistnienia wypadku do wywiezienia wszystkich ciał. Członkowie Komisji Millera potwierdzili na spotkaniu z rodzinami 29 lipca 2011, że nie widzieli ciał na miejscu zdarzenia, bo kiedy przybyli tam wieczorem 10 kwietnia 2010, ciał już nie było. http://januszwojciec...e-nie-ustalilo/
  • Po co zostały przywiezione trumny na miejsce „katastrofy” skoro ciała były podobno rozkawałkowane? trumny_smolensk_pap_turczyk_600.jpeg Nigdy na miejscach katastrof nie paraduje się z trumnami, lecz najwyżej z noszami i/lub czarnymi workami na zwłoki. http://zestawienia.s...eklinacja-mag,5

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:17

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#95 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:37

15.Sprzeczności i wątpliwości co do wraku i miejsca zamachu:

  • Brak widoku płonącego wraku, jedynie pojedyncze ogniska, brak karetek, tylko strażacy dogaszający wrak; informowanie przez służby wojskowe służb medycznych przybyłych na miejsce „katastrofy” że nikt nie przeżył; „katastrofa” 8:56, ugaszenie pożaru 9:36, strona rosyjska informuje o śmierci 88 osób o 9:41.
  • Dlaczego alarm wszczęto dopiero 15 minut  po „katastrofie”?
  • Absolutny brak kokpitu (brak tam kabiny pilota, która razem z instrumentami jednoznacznie świadczy o tożsamości maszyny (unikalne oprzyrządowanie), co daje przypuszczenie, że wrak ten nie pochodzi od egzemplarza TU154-M101, a tenże brak kabiny jest tu arcyważną przesłanką do takiego przypuszczenia), choć rosyjska komisja twierdzi, że zrobiła badania DNA pilotów i odtworzyła nawet ułożenie rąk kapitana na wolancie.
  • Brak wyraźnego krateru po upadku 90 tonowej maszyny - mimo błotnistego terenu powinien być wyraźny. Wrak samolotu, według raportu zarówno rosyjskiej, jak i polskiej komisji, rozpadł się na niezliczoną liczbę drobnych części, choć samolot spadł, według tych samych raportów, z wysokości kilkunastu metrów. 
  • Brak wyraźnego zniszczenia lasu przez spadający samolot lub jego części. 
  • Brak pożaru paliwa (12-13 ton według stenogramów MAK).
  • Porównanie wycieku paliwa z „katastrofy” smoleńskiej i z katastrofy samolotu w Tokio – w Smoleńsku nie ma  śladu po paliwie, śladu po płynach hydraulicznych, ani śladu po olejach. http://3zet.salon24....icza-2009-03-23
  • Brak nie spalonego paliwa na pobojowisku.
  • Widok Tupolewa z góry po urwaniu skrzydła według MAK. clip_image020.jpg  O ile sekcje w końcówkach skrzydeł były puste to zbiorniki przy podwoziu musiały mieć paliwo. Wyciekające paliwo powinno eksplodować od kontaktu z silnikiem lewym.
  • Brak osmolenia pożarowego jakiejkolwiek części wraku. 
  • Elementy "dogaszane" nie były gorące - strażacy poruszali się po nich swobodnie.
  • Elementy "dogaszane” nie parowały, co powinno zaistnieć przy dużej różnicy temperatury leżących elementów i otoczenia.   
  • Silniki samolotu ważące ponad 2 tony i rozgrzane podczas lotu do kilkuset stopni, nie spowodowały pożaru suchych traw na polance.  
  • Po wylądowaniu i wyłączeniu silników wentylator obraca się przez jakiś czas schładzając komory spalania. Jak mówi Miller i spółka silniki pracowały do końca i się gwałtownie w wyniku „katastrofy” zatrzymały. W komorze spalania temperatura przekracza 1500° C. Bez schładzania lakier na obudowie powinien być spalony, również wnętrze silnika powinno mieć oznaki przegrzania. Nic takiego nie obserwujemy. http://piko.salon24....nia-endoskopowe
  • Na częściach wraku nie ma wgnieceń ani jakiegokolwiek ubrudzenia przez olej czy płyny z pociętych przewodów, widać za to wyraźnie ślady rdzy i równych cięć na częściach wraku, a także równo przycięte gałęzie, leżące pod częściami wraku, co sugeruje, że części nie pochodzą z samolotu, który dopiero co się rozbił, ale jest to stary złom, który na polanie smoleńskiej został ułożony. http://zestawienia.s...eklinacja-mag,3
  • Dłużyce – specjalne wzmocnienia – z żadnej części złomu na polance nie wystawały kikuty tych metalowych wzmocnień. clip_image018.jpg
  •  Tu 154M 101 miał charakterystyczną poprawkę lakierniczą na sterze kierunku – internauci ustalili na podstawie dostępnych zdjęć, że dokładnie to miejsce wraku zostało wycięte, aby uniemożliwić odkrycie mistyfikacji – prawdopodobne więc jest, że usterzenie leżące jako część wraku w Smoleńsku w ogóle nie należy do polskiego Tupolewa 154M o numerze 101. Jest prawdopodobne, że specjalista, który rozpoznał mistyfikację (dr inż. Eugeniusz Wróbel) właśnie dlatego został zamordowany. http://zestawienia.s...na-siewiernym,2
  • Fragmenty burty Tupolewa nie mogą pochodzić z jednego samolotu tylko z kilku Tupolewów. http://arkanoego.net...ajwazniejszych/ ABC_kad%C5%82ub1.jpg
  • Burta 00003 ma nienaruszone okna. Pocięta, wypatroszona, bez sufitu, bez foteli (patrz zdjęcie z raportu MAK), a okna całe, nie popękane nawet. Kadłub z duraluminium rozprysł się jak szkło, a szkło tkwi bez szwanku w najlepsze. http://clouds.web-al...prayem-na-wraku 0003QIAIWL79NKWS-C122-F4.jpg
  • Jak to możliwe, że samolot rozpadł się na dziesiątki tysięcy drobnych fragmentów, a ciała niektórych pasażerów zachowały się nienaruszone, na przykład Katarzyny Doraczyńskiej, która wyglądała jakby spała według relacji identyfikujących.
  • Na miejscu inscenizacji zamachu znaleziono karty wstępu na pokład samolotu TU154 nr 101 i TU 154 nr 102: 642257-793x1200.jpg
  • Brak na miejscu krwi.   
  • Brak zdjęć z akcji ratunkowej i brak aktywnych służb medycznych, co sugeruje nie prowadzenie akcji ratunkowej.
  • Brak na miejscu rzeczy należących do pasażerów: ubrań, toreb, walizek, dokumentów, komórek, laptopów, swetrów, czapek, mundurów, marynarek, generalskich czapek etc.    
  • Zmasakrowane ciała członków załogi (najdłuższe identyfikacje) i odzyskanie wielu dokumentów z kabiny pilotów w świetnym stanie stoją w jawnej sprzeczności.
  • Niszczenie, rozkradanie wraku. http://niezalezna.pl...dy-po-eksplozji http://www.fakt.pl/G...y,143164,1.html
  • Miejsce „katastrofy” zostało zrównane buldożerami.
  • Rosjanie umyli wrak Tupolewa.
  • Służby rosyjskie dokonały wycinki drzew na terenie „katastrofy” lotniczej i wokół niej.
  • Rosjanie “zabezpieczyli” dokumenty i nagrania rozmów z polskiego JAKa-40, który wylądował wcześniej w Smoleńsku. 
  • Zdjęcia z fotomontażem. http://3zet.salon24....z-1-uzupelnione
  • Zdjęcia satelitarne Chrisa Cieszewskiego z 5 kwietnia ukazują na miejscu części samolotu przyszłej „katastrofy” jakieś białe plamy. http://jerzy.korytko...a-cieszewskiegoMapka w schemacie ukazującym „anomalie drzewne” polanki samosiejek. Ich ułożenie, sposób w jaki zalegają wokół terenu „katastrofy” wskazuje na to, jakby były cięte podczas okrążania brzegiem polany, oraz odwrotne położenie niektórych elementów jak np. końcówki ogona. Rysunek1.jpg
  • Rozkład szczątków Tupolewa. rozk%2525C5%252582ad%252520z%2525C5%2525
  • Oś rozkładu szczątków Tupolewa. smolenskv4.jpg
  • Pole zalegania części to 160 x 52 m, wymiary samolotu to ok. 50 x 39 m – Stosunkowo nieduży obszar rozrzutu części, teren zewsząd osłonięty, ogrodzony płotem, blisko zakładu utylizującego samolotowy złom.
  • „Schemat rozkładu szczątków jest taki, jakby samolot awaryjnie, twardo przyziemił, natomiast stan zniszczeń taki, jakby samolot uległ totalnej destrukcji za pomocą jakichś niesamowitych środków wybuchowych (rozproszkowane części, brak kokpitu i sporej partii kadłuba), przy czym na częściach wraku nie ma śladów ognia ani śladów po koziołkowaniu fragmentów samolotu  (zabłoconych części, roślinności, korzeni i gałęzi oblepiających szczątki) zaś niektóre części (kawałki skrzydeł) stoją niemal pionowo oparte o krzaki, co wydaje się ułożeniem mało prawdopodobnym po eksplozji, na pobojowisku nie widać setki foteli oraz rzeczy i ciał rozrzuconych jak po (ewentualnej) eksplozji, istnieją relacje (nie tylko polskich świadków) o braku ciał na pobojowisku oraz o braku odgłosu wybuchu oraz rumoru spadającej kilkudziesięciotonowej maszyny.” http://freeyourmind....pewnego-wypadku
  • Brak jakiegokolwiek fotograficznego śladu zamachu na Siewiernym.
  • Na rzekomo błotnistym na metr terenie pistolet oficera BOR miał zostać znaleziony na głębokości 70 cm, a jednocześnie w idealnym stanie przetrwało polskie godło z salonki Prezydenta Kaczyńskiego i czapka szefa polskiego lotnictwa, generała Andrzeja Błasika, która miała tylko wyrwanego orzełka http://zestawienia.s...klinacja-mag,4
  • Ok. 8:18 czasu polskiego załoga JAKa-40 nr 044 słyszy silniki Tupolewa podchodzącego do lotniska, potem wejście silników na maksymalne obroty, potem jakieś trzaski i wybuchy. Natychmiast przy samolocie pojawiają się żołnierze rosyjscy i nie pozwalają  opuszczać samolotu załodze , która chciała się udać w kierunku słyszanych odgłosów (bo nic nie widzieli z powodu gęstej mgły). Gdy  pilot Wosztyl zapytał wybiegającego z wieży człowieka, co z samolotem, usłyszał : "odleciał". To samo usłyszała stewardessa Żulińska-Pondo od człowieka mówiącego po polsku, przejeżdżającego w limuzynie jakiej używają dyplomaci: "Samolot odleciał". http://www.fakt.pl/K...ly,73696,1.html http://stan35.salon2...rium-wydarzen,4
  • Anomalie krajobrazowe. b535d9d032998506891c763c06339ae500.jpg
  • Dwa komplety czarnych skrzynek? skrzynkix2.jpg
  • Zdjęcie z filmiku „Bildu”, to Tupolew czy JAK? co-to-za-szcz%C4%85tki.png

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:26

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#96 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:38

16.Telefony i aparaty fotograficzne:


Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:28

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#97 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:39

17.Polscy przedstawiciele w Smoleńsku:

  • Wypowiedź T. Turowskiego - dla rosyjskiego radia z 12 kwietnia 2010: http://finam.fm/archive-view/2372/  "Tak więc, komentując tę ​​tragedię, to powiedziałbym, że jest to część narodzin nowego poziomu świadomości obywatelskiej Polaków, ale także - jestem tego absolutnie pewien - nowy etap w stosunkach między Polską i Rosją. Dlaczego? Zarówno Rosja, jak i Polska należą do - myślę, że pogląd ten podzielałby  tragicznie zmarły prezydent - są członkami tej samej wielkiej tradycji judeochrześcijańskiej, a wielkie rzeczy w tej tradycji zawsze rodziły się we krwi i jestem pewien, że z tej krwi wzrośnie to, na co wszyscy czekają - nowe, dobre stosunki między Polską i Rosją.
  • Ambasador Bahr na początku oczekiwał na prezydenta na Jużnym (http://noweczasy.sal...lensk-godz-8-25), dopiero potem udał się na Siewiernyj. On i towarzyszący mu pracownik kancelarii prezydenta Marcin Wierzchowski, nie słyszeli odgłosów „katastrofy”, a znajdowali się od tego miejsca około 800 metrów. Po zaraportowaniu Sikorskiemu co widzi na miejscu „katastrofy”, udał się na mszę do Katynia aby pomodlić się za ofiary.
  • Ambasador Bahr opowiadał zaraz po tragedii, że biegali po pobojowisku, zaglądali do szczątków samolotu, bo chcieli ratować pasażerów i nie mogli nikogo znaleźć. Gdzie były ofiary?
  • Wiśniewski nie mógł widzieć z okien hotelu (zgodnie z wersją MAK) Tupolewa lecącego lewym skrzydłem w dół, bo skrzydła już nie miał. Wiśniewski zajmował zupełnie inny pokój, a jego okna wychodziły na przeciwległą stronę budynku z której nie miał widoku na lotnisko.
  • O Sasinie http://noweczasy.sal...dpowiedzialne-1 Sasin mówi że nie ma sensu otwierania trumien bo „wszystko odbyło się z wielkim poszanowaniem, godnie ” https://www.youtube....h?v=T6RPEVxL8aQ w zeznaniach dla prokuratury praskiej wielokrotnie przedstawia Waldemara Stasiaka i Katarzynę Doraczyńską jako te osoby, które faktycznie decydowały o przygotowaniach wizyty, gdy tymczasem J.Sasin osobiście prowadził wszelkie narady z tym związane i osobiście podejmował decyzje w kluczowych sprawach. Nie dopełnił swych obowiązków po tragedii, uciekając z „miejsca katastrofy” przed znalezieniem Prezydenta RP. Oświadczał, że pojechał samochodem do Smoleńska na prośbę Katarzyny Doraczyńskiej, a później twierdził że namówił go jego kierowca.
  • Opara gubi się w zeznaniach. http://noweczasy.sal...dpowiedzialne-2
  • Kwiatkowski zeznał w prokuraturze że wyjechali z Sasinem do Smoleńska w piątek – a Sasin że w czwartek. http://noweczasy.sal...dpowiedzialne-3
  • Marek Pyza: (TVP1 10 Kwietnia 2010, godz. 12.02 polskiego czasu – relacja na żywo ze Smoleńska;): „Przede wszystkim zdjęcia, które państwo przed chwilą widzieli, to pierwsze zdjęcia z tego miejsca zrobione przez jednego z pracowników TVP. Wszystko się wydarzyło około dwustu metrów stąd za tymi drzewami. Tam runął samolot z prezydentem L. Kaczyńskim na pokładzie około godziny 10 (8 czasu polskiego) http://centralaantyk...rzestrzeni.html sprzeczna godzina inscenizacji zamachu.
  • Wojciech Cegielski. Dziennikarz Polskiego Radia IAR. Najpierw był chaos, potem było bardzo wiele różnych informacji. A to że samolot zahaczył o drzewa, ale wylądował i nikomu nic się nie stało. A to, że musiał zawrócić. I poleciał gdzie indziej. A to, że się rozbił, ale wszyscy przeżyli, albo że nie przeżyli. http://10iv2010.blog...ensk-chaos.html

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:29

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#98 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:39

18.Dziwne działania „polskich” służb:

  • Tomasz Turowski był agentem SB. Spędził 10 lat w seminarium jezuitów, by później, już jako zakonnik, szpiegować Ojca Świętego przez długi okres w Watykanie.  14 lutego 2010 r. Tomasz Turowski został ponownie zatrudniony w MSZ po 3 latach przerwy w pracy w ministerstwie i już 15 lutego 2010 r. udał się do Moskwy. 
  • Dowódca 36 SPLT (w czasie zamachu) oskarżony o współpracę z WSW. http://telewizjarepu...dzac,12569.html http://noweczasy.sal...awano-rozkazy,2
  • Szef techniki mjr Jan Michalak „prawa ręka” dowódcy, fachowiec od ekspresowego remontu salonki i zabudowy apteczki technicznej - "SKW nie została o tej operacji poinformowana, zabudowę wykonano siłami i środkami personelu 36. SPLT”. http://wpolityce.pl/...pliwosci-ze-tak  Dokumentacja "zabudowy apteczki na samolot" (pół ostatniej strony jego książki serwisowej) uległa zniszczeniu - ostatnia jej kartka była do połowy spalona. http://www.rp.pl/art...a-tupolewa.html
  • Przejęcie dokumentów Kurtyki, przeszukanie u Wassermanna w 2 godziny po zamachu. http://niepoprawni.p...wiadomosci-aktl http://smolensk-2010...iar.html#czytaj
  • Po godzinie 12 w Hotelu Sejmowym zjawili się funkcjonariusze ABW. Weszli do pokojów tragicznie zmarłych parlamentarzystów, aby zabezpieczyć rzeczy osobiste, na których był materiał genetyczny – niezbędny do identyfikacji zmarłych. ABW o swojej akcji nie poinformowała rodzin ofiar. Jak ustaliła "Rz", zabezpieczone tam DNA wysłano do Moskwy w poniedziałek, 12 kwietnia, po godz. 10. http://zestawienia.s...iazane-i-inne,2
  • Kodów DNA ofiar nie wysłano do  Polski celem weryfikacji ale odwrotnie zażądano pobrania takich od rodzin.
  • Prokuratura wojskowa nakazuje zniszczenie ubrań ofiar ze Smoleńska ze względu na zanieczyszczenia biologiczne stwarzające zagrożenie dla życia i zdrowia. http://niemcy.salon2...-czas-na-prawde
  • Spalono worek z rzeczami ze Smoleńska Tomasza Merty. http://wiadomosci.dz...udynku-msz.html https://www.youtube....h?v=OHhBiJJsc9U
  • Służba Wywiadu Wojskowego mataczy w sprawie zdjęć opisujących złamanie brzozy – przedstawiają zdjęcie wykonane  12 kwietnia jako zdjęcie wykonane 5 kwietnia. http://zestawienia.s...iazane-i-inne,2
  • SKW śledziła parametry lotu Tu-154 do Smoleńska. – Był monitorowany, bo była to maszyna wojskowa – twierdzą rozmówcy „Rz”. Informacje, które wpływały do SKW, były zbliżone do tych przesyłanych przez zwykłe urządzenia GPS. Były to dane m.in. o położeniu maszyny, jej wysokości i prędkości. Z ustaleń „Rz” wynika, że SKW najprawdopodobniej już w momencie „katastrofy” posiadała też nagrania m.in. rozmów pilotów samolotu z wieżą kontroli lotów. Wojskowe służby mają bowiem tajną stację nasłuchową. SKW nie chce jednak oficjalnie komentować sprawy. http://www.rp.pl/art...lot-Tu-154.html
  • Tajna współpraca SKW z FSB, minister MON i MSW nic o niej nie wiedzieli , dzięki niej FSB mogła prowadzić w Polsce różne działania.
  • Nie wysłano natychmiastowej pomocy, nie wysłano bezzwłocznie specjalistów medycyny sądowej, prokuratorów, kryminalistyków etc., nie zabezpieczono miejsca, nie sporządzono odpowiedniej dokumentacji, nie urządzono konferencji prasowej, nie zwrócono się o pomoc do sojuszników itd. Nie zrobiono tego – jest więc takie działanie zupełnie celowe, świadome i jak najbardziej przemyślane. http://centralaantyk...go-wypadku.html
  • Rząd polski w osobie obecnego na miejscu ambasadora, posiadającego wszelakie pełnomocnictwa i nieskrępowanego niczym w swoich działaniach, ograniczył się na miejscu domniemanej „katastrofy” do lustracji z odległości 150 m oraz zaniechał wszelkich działań ratowniczych i poszukiwawczych, czym biernie usankcjonował wszystkie działania Rosjan.
  • Bahr, płk BOR, Wierzchowski i Sasin zaniechali jakichkolwiek działań na miejscu „katastrofy”, a byli do tego zobligowani przepisami http://noweczasy.sal...66957,rejterada

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:30

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#99 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:40

19.Profanacja zwłok:

  • W Smoleńsku Jarosław Kaczyński rozpoznał ciało brata po charakterystycznej bliźnie. Ale ciało, które przywieziono do Polski, takiej blizny według szefa PiS nie miało.  http://jerzy.korytko...owano-na-wawelu
  • Krawat na nagich zwłokach prezydenta Kaczyńskiego - „ Zwłoki ułożone są twarzą w dół, głowa zdeformowana, brakuje mózgu, ręce rozsunięte na boki. Brakuje prawej ręki od poziomu dolnej jednej trzeciej części przedramienia. Nogi lekko rozsunięte na boki. Brakuje obu nóg od dolnej jednej trzeciej części ud. Na szyi krawat koloru ciemnoniebieskiego, wyraźna deformacja tułowia.” http://10iv2010.blog...prezydenta.html
  • Fragment ciała w mundurze generalskim podczas sekcji Lecha Kaczyńskiego. http://smolensk- 2010.pl/2010-11-16-sekcja-zwlok-prezydenta-budzi-wielkie-podejrzenia.html
  • „Zdjęcia te zdobył polski wywiad, a naszej redakcji przekazał je znajomy oficer Agencji Wywiadu. Najważniejsze zdjęcie zostało wykonane o godzinie 14.52 czasu moskiewskiego czyli o 12.52 czasu polskiego. Przedstawia zwłoki Lecha Kaczyńskiego leżące wśród szczątków rozbitego samolotu. Zwłoki są w stanie zbliżonym do nienaruszonego. Gdyby nie oderwana noga, Lech Kaczyński wygląda, jakby spał. To zdjęcie obala wiele fałszywych informacji na temat „katastrofy”. Po pierwsze: dowodzi, że zwłoki prezydenta zostały zidentyfikowane znacznie wcześniej, niż ogłosili to oficjalnie Rosjanie. Bowiem dopiero kilkanaście minut po godzinie 16.00 gubernator obwodu smoleńskiego poinformował opinię publiczną o odnalezieniu zwłok Kaczyńskiego.” http://nczas.com/waz...fy-smolenskiej/ - sprzeczność – ok. 13 ciało prezydenta praktycznie bez obrażeń, ok. 21 ciało zmasakrowane
  • Zdjęcie zwłok prezydenta dowodzi również tego, że na miejscu nie ma ani polskich ochroniarzy z BOR, ani nikogo z Rosjan, kto pilnowałby ciała Kaczyńskiego. W oczywisty sposób przeczy to zapewnieniom BOR o dochowaniu procedur (kierownictwo BOR zapewniało, że na miejsce natychmiast przybyli funkcjonariusze BOR, którzy przykryli zwłoki prezydenta marynarką i zapobiegli wykonywaniu zdjęć). http://nczas.com/waz...fy-smolenskiej/
  • Omawiane zdjęcie nie pasuje do wersji, którą przedstawili później Maks Kraczkowski i Joachim Brudziński – dwaj posłowie PiS, którzy 10 kwietnia wieczorem towarzyszyli Jarosławowi Kaczyńskiemu w drodze na identyfikację zwłok. – Zwłoki prezydenta były zmasakrowane. Noga i ręka były oderwane od korpusu – wspominał jeden z posłów, odmawiając podania do publicznej wiadomości dalszych szczegółów. Jest absolutnie niemożliwe, aby Jarosław Kaczyński i jego najbliżsi współpracownicy kłamali, mówiąc o tym, w jakim stanie są zwłoki prezydenta. Wyjaśnienie tej zagadki może być tylko jedno: zwłoki Lecha Kaczyńskiego najpierw przez ponad 4 godziny leżały nie pilnowane obok wraku samolotu, a później zostały celowo zmasakrowane przez Rosjan. I w takim stanie zobaczyli je dopiero wieczorem posłowie PiS z Jarosławem Kaczyńskim na czele. Nasuwa się więc pytanie: czy zwłoki zmasakrowano po to, aby ukryć prawdziwe okoliczności śmierci polskiego prezydenta? http://nczas.com/waz...fy-smolenskiej/
  • Rodzina Anny Walentynowicz rozpoznała jej ciało w Moskwie - twarz Anny Walentynowicz była w bardzo dobrym stanie. W czasie ekshumacji i ponownej sekcji Anny Walentynowicz, krakowscy śledczy znaleźli zaszyte w jej głowie: rękaw marynarki, kawałki materiałów i gumowe rękawice (zwłoki p. Walentynowicz nie mają twarzy). Amerykańskiemu patologowi i specjaliście w dziedzinie medycyny sądowej Michaelowi Badenowi prokuratura odmówiła udziału w ekshumacji zwłok Anny Walentynowicz, o którą prosiła rodzina. http://jerzy.korytko...-polski-narod,2
  • Zbigniewa Wassermann - Rosjanie nie opisali wielu cech zewnętrznych i wewnętrznych, takich jak stan po zabiegu operacyjnym żołądka i dwunastnicy, złamań etc., ale opisali prawidłowy pęcherzyk żółciowy z zawartością żółci, który Wassermann miał usunięty operacyjnie po 1989 roku. Zwłok nie umyto ani przed sekcją, ani po niej. Dokonano też wiele nieprawidłowych cięć chirurgicznych, nie zaszyto głowy, czaszkę pozostawiono otwartą,  śledzionę i serce zaszyto w nodze.
  • Prezydent Kaczorowski miał być chowany jak gen. Sikorski - owinięty w poszwę szpitalną. W jamie opłucnowej po stronie lewej przy kręgosłupie ujawniono fragment papierosa z filtrem.
  • W zwłokach Przemysława Gosiewskiego zaszyto śmieci i niedopałki.
  • Podczas badań ciał Przemysława Gosiewskiego, wicepremiera w rządzie PiS, oraz prof. Janusza Kurtyki, prezesa Instytutu Pamięci Narodowej, biegli nie potrafili określić przyczyny ich zgonu. Mało tego, ich ustalenia są sprzeczne z ustaleniami rosyjskich patologów, potwierdzonymi później przez ówczesną minister zdrowia Ewę Kopacz oraz premiera Donalda Tuska, którzy twierdzili, że ofiary „katastrofy” zmarły na skutek wielonarządowych obrażeń. Tymczasem narządy wewnętrzne ekshumowanych ofiar nie zostały naruszone.  https://obroncakrzyz...w-sekcji-zwlok/
  • Rosja zakazuje otwierania trumien. http://smolensk-2010...prezydenta.html
  • Nieliczne sekcje ofiar potwierdziły całkowitą niezgodność z przekazaną Polsce dokumentacją medyczną.
  • Ofiary „katastrofy” smoleńskiej pochowane nago w plastikowych workach.
  • Cel profanacji. „Powtórka ze śmiertelnego obrzędu katyńskiego azjatyckim hordom imponuje, potwierdza w sferze symbolicznej i sakralnej krwawy triumf, co jest domeną zwycięzców, zatem daje władcy ze wschodu niebagatelny zysk propagandowy i sondażowy”. https://zezorro.word...icz-kod-bestii/

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:31

Bóg, Honor, Ojczyzna.

#100 Bartek84

Bartek84
  • SK1964

Napisano 20 grudzień 2015 - 22:42

20.Sprzeczności, błędy i kłamstwa komisji MAK i raportu Millera:

 

a) Teoria pancernej brzozy:

  • Teoria, że 90 tonowy samolot podchodzący do lądowania z prędkością ok. 300km/h traci część skrzydła na brzozie o pniu ok. 40cm jest sama w sobie bzdurna.
  • Brzoza względem skrzydła.  Skrzydlo31.jpg Skrzydlo2.jpg http://smolensk-2010...a-w-brzoze.html
  • Tupolew ściął brzozę na wys. 5m wg MAK i k. Millera, a wg NPW najpierw 6,66m a potem 7,7m.

 

b) Sfałszowane nagrania stenogramów:

  • Stenogram trwa 38 minut, podczas gdy ten model czarnych skrzynek MARS-BM z zasobnikiem OL4 może pomieścić maksymalnie 30 minut nagrania. http://zestawienia.s...inutowej-tasmie
  • Według pierwszego  oświadczenia min. Millera zapis liczył - 30 minut, stwierdzono brak 16 sekund;
  • - min. Miller wrócił z  Moskwy z nagraniem już 38 minut (według jego oświadczenia);                  
  • - min. Miller prostuje 19 stycznia 2011, że posiada nagrane jednak 30 minut i że tyle jest analizowane od czerwca 2010;
  • - Firma Forenex z Sankt Petersburga badała jednak 5 czerwca 2010 zapis CVR o długości 36 minut i 24 sekundy;
  • - stenogram MAK zawiera w sumie 38 minut i 17 sekund zapisu;
  • - Firma Forenex odnotowuje np. inną przerwę czasową pomiędzy dwiema wypowiedziami Mariusza Kazany, niż "stenogramy" MAK. Różnica wynosi w tym fragmencie 14 sekund. http://zestawienia.s...inutowej-tasmie
  • Według stenogramów (str. 16) przez ASKIL polski samolot przelatywał o 8:22, a według Pliusnina 12 min. wcześniej. http://niepoprawni.p...a-trupa-frolowa
  • W raporcie MAK brak zapisu CVR i FDR od uderzenia w brzozę do momentu rozbicia się po drugiej stronie drogi asfaltowej; zapis czarnych skrzynek kończy się w momencie uderzenia w brzozę, Tupolew leci jeszcze potem 3-6 sekund, skrzynki pozostają nieruszone i muszą pracować normalnie, ale zapisu tej pracy nie ma. http://wirtualnapolo...ktorych-nie-ma/
  • Brak w stenogramach czarnych skrzynek przekazania informacji o kierunku podejścia i sposobie lądowania Tupolewa. http://ander.salon24...skrzynki-tu154m
  • Brak w nagraniach z czarnych skrzynek (MAK) śladów rozmowy o wyborze lotniska zapasowego, choć dyplomaci w takich rozmowach uczestniczyli. http://zestawienia.s...i-na-siewiernym
  • Część korespondencji wieży z samolotami lądującymi tego dnia w Smoleńsku (JAK-40, rosyjski Ił-76 oraz Tu-154M) została nagrana przez Musia na zwykłej taśmie magnetofonowej. Taśmę zabezpieczyła prokuratura, jednak do dziś jej nie odczytano. http://www.solidarni...rony-wladz.html
  • Niezgodność zapisów raportu MAK z możliwościami technicznymi samolotu. Jeśli samolot -  zgodnie z tym co podaje raport MAK - był nad punktem BERIS o 7:59, a nad punktem ASKIL  8:22, nie mógł to być Tupolew, co wynika z analizy prędkości samolotu. http://zestawienia.s...101-askil-beris
  •  Na lotnisku Smoleńsk Północny (siewiernyj) można lądować od wschodu i zachodu, w stenogramach brak rozmowy między wieżą, a pilotami od której strony podchodzą. http://wiadomosci.wp...,wiadomosc.html
  • Wg komisji Millera nastąpiła zmiana planu lotu przez pilotów w trakcie lotu, nie zarejestrowana na żadnym urządzeniu, mieli podchodzić od zachodu a podeszli od wschodu.  http://piko.salon24....zachodu-na-xubs
  • W starych stenogramach zamieszczonych w raporcie Millera czas pierwszego kontaktu radiowego naszego JAKa-40 jest przesunięty o 38 sekund w stosunku do czasu jaki wynika z analiz nagrań z wieży dokonanych ostatnio przez IES w Krakowie na potrzeby śledztwa. http://jerzy.korytko...upadku-tupolewa
  • Początek korespondencji JAKa-40 Wosztyla z wieżą – to wg stenogramów MAK/Millera – 8:56:06 a wg stenogramów obecnie sporządzonych – 8:53:33,5. Różnica wynosi 2 minuty 32,5 sekundy. Ale co jeszcze dziwniejsze – moment czasu „katastrofy” w jednej i drugiej wersji stenogramów jest ten sam. http://jerzy.korytko...rawie-smolenska
  • Niemożliwy czas trwania sygnału bliższej radiolatarni. http://smolensk-2010...pigulce-v2.html

 

c) Sfałszowane zapisy czarnych skrzynek:

  • Wg czarnych skrzynek Tupolew osiągał prędkość  59 i 158 km/h podczas gdy jego najmniejsza możliwa prędkość w stabilnym locie to ok. 230 km/h http://smolensk-2010...pigulce-v2.html http://piko.salon24....torego-nie-bylo
  • Z zapisów FDR wynika, że najpierw drugi pilot wydał komendę: “odchodzimy”, a dopiero kilka sekund później nastąpiło zderzenie z drzewem. Zanim do tego doszło, nawigator podał wysokość: 20 metrów. Samolot nie mógł zatem przekoziołkować do przodu, gdyż długość Tu-154M wynosi 47,9 m, czyli zanim zdążyłby odwrócić się do góry kołami, wbiłby się pionowo w błotniste podłoże lasu. Co więcej, rozpiętość skrzydeł Tu-154M wynosi 37,55 m, zatem samolot nie mógł również obrócić się wokół własnej osi o 180 stopni, gdyż w najgorszym razie, po ewentualnym urwaniu skrzydła, zaryłby bokiem o runo leśne. http://www.bibula.com/?p=28901
  • Ze skrzynki ATM, która rejestrowała pracę silników wynika, że 0,5s przed zderzeniem z brzozą nastąpiła awaria silników. http://www.bliskopol...liwosci/brzoza/
  • Elektrownia zanotowała awarię linii energetycznej o godz. 8:39:30, - skrzynka polskiego Tu 154M przestała pracować o godz. 8:41:00 (konferencja Tuska) – czyli to nie Tupolew zerwał linię energetyczną; poza tym w stenogramie o godz. 8:39:57 pada komenda „400 metrów” http://www.bankier.p...ac,9203582.html
  • „Katastrofa” rozpoczyna się wtedy, kiedy MAK kończy swą animację i wyjaśnienia. Geograficznie, na mapie F35 jest to pozycja 7-8. Tam stoi brzoza, po uderzeniu w którą Tupolew traci skrzydło lewe. Następnie uszkodzony płatowiec kontynuuje lot 400 -600 metrów i tam rozbija się.  Czyli leci wspomniane kilka (3-6) sekund. Maszyna nie tylko utrzymuje się „jakoś” w powietrzu ale wznosi się w górę. Według MAK, skrzynki jednak już nie pracują. http://zamach.eu/110208/Untitled_1.htm
  • Komputer pokładowy przestaje działać na 15m a nie przy uderzeniu w ziemię. http://www.gazetapol...komisji-millera

 

d) Sfałszowane zapisy TAWS: 

 

e) Nierealna beczka:

  • Manewr beczki jest zawsze obciążony efektem utraty wysokości (generalnie niemożnością utrzymania stałej wysokości lotu). Tupolew-154M nie mógłby wykonać takiej beczki nawet na większej wysokości i z większą prędkością lotu, gdyż niechybnie wpadłby w korkociąg. http://3obieg.pl/krz...stwo-smolenskie
  • Raport MAK obrazuje beczkę z całym skrzydłem, a miało ono być urwane przez brzozę. Piszą, że skrzydła nie ma, a pokazują, że ono jest – obraz 36 raportu MAK. http://3obieg.pl/krz...stwo-smolenskie

 

f) Kłamstwa fizyczne:

  • Gdyby końcówka skrzydła urwała się na wysokości 5 metrów, to musiałaby ona uderzyć w ziemię 12 metrów dalej. W rzeczywistości końcówka skrzydła została znaleziona 111 metrów za brzozą.  http://www.bliskopol...liwosci/brzoza/
  • Przyspieszenia przy zetknięciu się z ziemią czy drzewami kadłuba samolotu wynosiły od 0.4 - 4 g (g - przyspieszenie ziemskie), co czyni skrajnie nieprawdopodobnym, przy ujawnionym sposobie zetknięcia kadłuba z przeszkodami, zejście śmiertelne wszystkich osób na pokładzie w trakcie i na skutek hamowania. Niemożliwe też było, przy ewentualnej utracie kawałka skrzydła znanej wielkości na wysokości paru metrów, wykonanie przez płatowiec pół-beczki nad gruntem. http://cato234.salon...ofy-smolenskiej
  • Kadłub, traktowany w obliczeniach jako rura, głównie z duralu wzmocniona żebrami, musiał przy ślizganiu się po zagajniku pozostać w całości, lub rozpaść się na dwie, najwyżej trzy części. Rozpad jego na dziesiątki tysięcy części jest sprzeczny ze znaną z mechaniki wytrzymałością materiału kadłuba. http://cato234.salon...ofy-smolenskiej
  • Tupolew rozleciał się na ponad 40 tys. części; wysadzony bombą airbus PanAm 103 nad Lockerbie na ok. 10 tys. części. „Katastrofa” w Smoleńsku, określana w raporcie KBWLLP jako „uderzenie małej energii pod małym kątem” skutkowała powstaniem większej liczby odłamków niż dezintegracja znacznie większych samolotów w powietrzu wskutek wybuchu na pokładzie wraz z uderzeniem ich szczątków w grunt lub wodę przy dużych prędkościach. http://blog-n-roll.p...ie#.VSwhTNysWSo
  • Wg raportu MAK wszyscy pasażerowie zginęli na miejscu wskutek ogromnego przeciążenia 100g. Aby doszło do takiego przeciążenia, samolot musiałby wyhamować na odległości ok. 3,5m. Jest to niemożliwe, ponieważ widać to po zdjęciach satelitarnych, błotnistym terenie, a samolot z całą pewnością nie pikował w dół. Nawet jeśli samolot uderzyłby w pionową ścianę pod kątem 90 stopni, to i tak długość od początku do ostatnich siedzeń była znacznie większa niż 3,5m. Nawet w takiej sytuacji samolot częściowo by się zmiażdżył, fotele przyczepione do podłoża częściowo zamortyzowałyby siłę, odrywając się, lecąc do przodu, zahaczając po drodze o różne przeszkody, ściskając się z tym, co poleciało na przód wcześniej. http://smolensk-2010...pigulce-v2.html
  • Wrak w części ogonowej wykazuje zacieki, które swym charakterem są sprzeczne z prawem grawitacji. http://zamach.eu/120...Untitled_1.html

 

g) Fałszerstwa fotograficzne:

  • Fotografia składowiska wraku Tupolewa 154 pokazywanego przez oficjalna stronę MAK ukazuje jedynie ok 40% samolotu jako całości, brak tam 80% kadłuba w tym kabiny pilota w 100%, brak foteli w 100%, brak podłogi wewnętrznej w prawie 100%, zdjęcie ukazuje marginalne zniszczenia statecznika pionowego co przeczy tezie o lądowaniu na plecach. http://zamach.eu/100.../Katastrofa.htm
  • Z raportu MAK i z mapy (nr 35) wynika, że jeżeli Tupolew miałby stracić jakieś skrzydło od uderzenia w brzozę nr 7 to powinno to być skrzydło prawe, a nie skrzydło lewe. Brzoza ta stała po prawej stronie osi x. Położenie (miejsce upadku) urwanej końcówki skrzydła lewego w relacji do miejsca uderzenia tym skrzydłem w brzozę. Skrzydło leży zbyt daleko od brzozy, po niewłaściwej stronie osi x. http://zamach.eu/110209/Oszustwo.htm
  • Wrak widoczny na zdjęciach z miejscu zdarzenia jest niekompletny. Brakuje m.in. kokpitu, choć rosyjska komisja twierdzi, że zrobiła badania DNA pilotów i odtworzyła nawet ułożenie rąk kapitana na wolancie. http://zestawienia.s...eklinacja-mag,3

 

h) Pozostałe kłamstwa:

  • Brak nagrań wideo z wieży kontroli lotów ponieważ (jak podał MAK w raporcie) nastąpiło zwarcie przewodów pomiędzy kamerą a magnetowidem. http://zestawienia.s...eklinacja-mag,3
  • Chronologiczny zapis zdarzeń z rejestratora parametrów lotu (Zał.4 Rozdz.8) prezentuje dane niespójne, niekompletne w które ingerowano. Lot na trasie EPWA – BAMSO odtworzony w oparciu o dane z RK nie pokrywa się z zapisaną w FMS procedurą RW29.BAMS1G.Departure. http://piko.salon24....-lata-panowie,2
  • Raport Millera w części opisującej lot samolotu TU154 101 z Warszawy do Smoleńska w dniu 10.04.2010, przedstawia nieprawdziwy plan lotu i nierealną chronologię wydarzeń lotniczych.
  • Tor lotu wyznaczony przez MAK (czerwony) i standardowy (szary) zupełnie się rozmija z informacjami zawartymi w korespondencji radiowej. http://piko.salon24....chodu-na-xubs,2
  • Przedstawiony zapis QAR (szybki rejestrator parametrów lotu) i CVR (rejestrator rozmów w kokpicie) jest nieudolną kompilacją danych. http://piko.salon24....r-lub-na-odwrot
  • W Raporcie Końcowym Millera zdjęcie kokpitu należy do Tupolewa nr 102 a nie 101.  http://piko.salon24....i-jedno-pytanie
  • Komisja MAK przeczy sama sobie. http://ndb2010.salon...i-stenogramow,2
  • Raport Millera stwierdza ze wypadek polskiego samolotu zdarzył się 3 godziny po wschodzie słońca czyli ok. 8.
  • MAK twierdzi, że Ił wykonał 2 podejścia ok. 30 minut przed lądowaniem prezydenckiego Tupolewa tj. o 7:20 i 7:39 – czyli „katastrofa” zdarzyła się po 8? http://noweczasy.sal...alia-katastrofy
  • MAK twierdzi że Tupolew miał 90 miejsc, a komisja Millera że miał 100 miejsc. https://www.youtube....h?v=pTV8c-rPuF0

Użytkownik Bartek84 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 21:44

Bóg, Honor, Ojczyzna.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych