Kontynuacja tematu
Jak się kupuje auto sprowadzane z zza granicy to może one po zakupie stać na placu w nieskonczoność czy jest jakis termin do kiedy trzeba go zarejestrowac?
Napisano 20 lipiec 2013 - 14:19
Kontynuacja tematu
Jak się kupuje auto sprowadzane z zza granicy to może one po zakupie stać na placu w nieskonczoność czy jest jakis termin do kiedy trzeba go zarejestrowac?
Napisano 20 lipiec 2013 - 14:24
Napisano 27 lipiec 2013 - 21:02
Witam
poleci ktoś elektryka samochodowego w rozsądnej cenie?
W moim VW Golf3 palą się bezpieczniki od stopów (nr.20). włożyłem nawet 30A i tylko patrzyłem jak zaczyna świecić i jeb. Powyciągałem żarówki z bocznych stopów a z górnego stopu wyciągłem wtyczkę i dalej paliło bezpieczniki.
Napisano 27 lipiec 2013 - 23:48
Witam. Mam pytanie do forumowych mechaników. Jak możecie to opiszcie po krótce silnik 2,0 TDi 140kM, chodzi mi tu o małe porównanie wersji CR i na pompowtryskiwaczach. Trochę czytałem o tych silnikach i nie mają zbyt dobrej opinii, zwłaszcza pompowtryski do 2006 r., CR ponoć już troszke lepsze. Chciałem się dowiedzieć od was jako że macie z tym styczność na codzień, jak to jest faktycznie z tymi silnikami. Naprawde takie awaryjne? A nie chciałbym się wjebać na mine. A może ktoś ma fure z takim silnikiem i podzieliłby się spostrzeżeniami? Może być PW.
Przyciemnianie i wymiana szyb. Jaworzno os. Stałe
Napisano 28 lipiec 2013 - 09:34
Griszag sprawdź wyciągając po każdej żarówce czy dalej jest tak samo tzn. czy powiedzmy bez jednej też Ci się pali i tak dalej.
Bezpiecznik od stopów w golfie jest jeszcze od czegoś ?
Napisano 28 lipiec 2013 - 11:26
czemu Insignia tak staniala? Ogladam cenniki i kosztuje ponizej 100k a pamietam jak niedawno po 130-140 byla. O co tu chodzi? Katalog z Katowic. Rocznik 2013 ale zeby taka roznica?
EDIT: a dobra juz mam, jeden z salonow leci w jajo i wypisal 3 wersje a drugi wszystkie.
Napisano 28 lipiec 2013 - 16:19
sprawdziłem przewody w klapie z lewej strony i te co prowadziły do górnego stopu były przetarte i robiły zwarcie, narazie je odczepiłem i zaizolowałem. wsadziłem bezpiecznik 10A i za chwile znowu jeb. dałem 25 A i nie wyjebało go. sprawdziłem kable w klapie teraz z prawej strony i złapałem się za głowe- było tam chyba 7 przewodów z czego 5 pourywanych- nawet nie wiem od czego (podejrzewam że jakieś od ogrzewania tylnej szyby bo nie działa). ponieważ i tak byly urwane i nie było połąctzenia to zaizolowałem je i sprawdziłem co się stanie- wszystkie światła z tyłu (oprócz stopów) działały prawidłowo- no to włożyłem bezpiecznik od stopu i super- nie wyjebało go. Patrzę na stopy i oprócz górnego (który był odłączony) w obu żarówki się świeciły bez wciskania pedała. No to już wogóle zgłupiałem. Narazie wyciągłęm bezpiecznik, żeby żarówki się nie paliły ciąglę i zostawiłem wszystko w pizdu.
Może ma kto jaki pomysł? Nie chcę jechać do elektryka (w ostateczności dopiero) bo często się zdarza jakaś pierdoła a skasuje jak za zboże.
Napisano 28 lipiec 2013 - 16:42
Sąsiad miał tak samo, wykręcił jedną żarówkę ze stopów i ta druga zaczęła działać prawidłowo (jest to bezpieczniejsze niż jechanie bez światła stop, bo jak Ci ktoś wjedzie to kaplica ;) ) sprawdź na szybko czy u Ciebie to też zadziała. On miał podjechać do elektryka więc może się potem dowiem więcej z czym miał problem
Napisano 29 lipiec 2013 - 21:12
Pisałem ten temat w samochodach ale tu też napisze wczorej duppnoł mi tłumi a dokładnie takie coś
Myślałem nad tym aby tą obejmę z lewej wyciąć i kawałęk tej rurki z prawej i wstawić taką rurkę z obejmami/zaciskami na śruby i na to pasta montażowa/cement do tłumików i zacisnąć da radę tak pojeżdzić czy raczej wymieniać ten tłumik środkowy (ten z prawej) ogólnie wygląda na bardo dobry stan nic ani nie zardzewiały a ni nic tylko że ktoś chyba majstrowoł przy tym i spaw puścił i mi urwało. Myślałem nad spawanie tego ale terminy do piątku a rurka z zaciskami na jutro moga mieć a auto na już mi potrzebne ??
dokładnie o takie coś mi chodzi by wstawić http://allegro.pl/Sh...&ars_rule_id=92
Napisano 30 lipiec 2013 - 19:28
Panowie zastanawiam się nad kupnem jakiegoś niewielkiego auta miejskiego, powyżej 2005 roku, w benzynie, koszt tak do 18-19 tys. zł. Zastanawiam się nad czymś z trójki: Corsa, Fiesta albo Swift. Co byście doradzali? Co by się najlepiej nadawało, było nie drogie w eksploatacji itd.
Napisano 01 sierpień 2013 - 20:10
Napisano 02 sierpień 2013 - 14:11
Posiada ktoś tutaj BMW E46 rocznik 99/01 2.0d 136 km? Chciałbym takie kupić do 13k, ale chciałbym też dowiedzieć się od kogoś, kto taki samochód posiada, jak jest z utrzymaniem takiego wozu. Czy standardowe wymiany części są drogie, czy nie ma większej różnicy jak w Fordzie, Mazdzie itp. ?
Napisano 02 sierpień 2013 - 14:28
Pisałem ten temat w samochodach ale tu też napisze wczorej duppnoł mi tłumi a dokładnie takie coś
Myślałem nad tym aby tą obejmę z lewej wyciąć i kawałęk tej rurki z prawej i wstawić taką rurkę z obejmami/zaciskami na śruby i na to pasta montażowa/cement do tłumików i zacisnąć da radę tak pojeżdzić czy raczej wymieniać ten tłumik środkowy (ten z prawej) ogólnie wygląda na bardo dobry stan nic ani nie zardzewiały a ni nic tylko że ktoś chyba majstrowoł przy tym i spaw puścił i mi urwało. Myślałem nad spawanie tego ale terminy do piątku a rurka z zaciskami na jutro moga mieć a auto na już mi potrzebne ??
dokładnie o takie coś mi chodzi by wstawić http://allegro.pl/Sh...&ars_rule_id=92
Wystarczy taka obejma i weź do tego jeszcze pasta uszczelniająca i bedzie git zrobiłem tak samo i autko śmiga już prawie rok
Napisano 02 sierpień 2013 - 15:31
Wystarczy taka obejma i weź do tego jeszcze pasta uszczelniająca i bedzie git zrobiłem tak samo i autko śmiga już prawie rok
ok tak zrobiłem
Napisano 02 sierpień 2013 - 16:29
W moim suzuki baleno zapala sie kontrolka ABS, czasem gaśnie normalnie, a czasem świeci się cały czas. Czym to może być spowodowane? Gdzie się z tym udać? Atest masz możliwość podpięcia do kompa?
Napisano 02 sierpień 2013 - 16:50
pewnie uszkodzony czujnik przy którymś kole
Napisano 04 sierpień 2013 - 08:43
nabije dziś gdzieś klime w rozsądnej cenie?
Napisano 05 sierpień 2013 - 10:09
Moze ktos posiada Peugeota 407 lub Volvo v50(disel) z roczników 2004-2006 chodzi mi uzytkowanie tych aut servis czesci zamienne i ogólne wrazenie z tych aut bo posiadam Astre GTC ale niestety juz za mala jak dla mnie i chciałbym zamienic na jeden z tych modeli.
Napisano 05 sierpień 2013 - 10:26
ziomek ma v50 i ... nigdy więcej ... ale jego argumentem jest to że zapłacił w chuj pieniedzy za francuza ze szwedzkim logo i to auto w srodku jest po prostu brzydkie ... jesli ja miałbym wybierac z francuza i prawie francuza ...wybrałbym tańszego 407 ... bo i ładniejszy ,ma fajny szklany dach i przyjemniejszy środek ... tylko koniecznie z 2.0 a nie 1.6
Napisano 05 sierpień 2013 - 12:54
Zrobię gdzieś w rozsądnej cenie przegląd klimatyzacji? prawdopodobnie z wymianą filtra, bo sądzę że to będzie powód dlaczego nie trybi.
Napisano 05 sierpień 2013 - 13:52
u Mustafy
Podcast Trójkolorowy Szpil #03 (29.07.2021):
RAFAŁ GÓRAK:"Raczej w GieKSie mamy zakaz czytania forum. Taka sugestia, żeby być spokojniejszym, trzeba nie czytać, trzeba robić swoje."
Napisano 05 sierpień 2013 - 13:58
Szukam mechanika, u którego mógłbym zrobić nazwijmy to "przegląd" - podpięcie pod kompa, sprawdzenie płynów, oględziny auta od góry do dołu i który by mógł jakieś usterki naprawić za niewygórowaną cenę :)
Napisano 05 sierpień 2013 - 18:14
Jakie auto?
Napisano 05 sierpień 2013 - 21:04
ktoś stroi anteny CB ? lub poleci jakiś zakład co mało bierze
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych