PDA

View Full Version : Praca Licencjacka o GieKSie !!! Potrzebne materiały !!! Prośba o pomoc !!!

klonik1985
01-02-2008, 13:26
Witam

Jestem studentem trzeciego roku Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie na kierunku Finanse i Bankowość, specjalizacja Finanse i Organizacja w Sporcie i Rekreacji. Właśnie zbliżam jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej. Jako że jestem kibicem GieKSy wybrałem sobie następujący temat pracy "Działalność organizacyjno-szkoleniowa sekcji piłki nożnej GKS Katowice w latach 1985-2007". I w tym miejscu mam do Was forumowicze wielką prośbę. Jeżeli ktokolwiek posiada jakieś interesujące materiały dotyczące GieKSy to byłbym wdzięczny o podesłanie mi ich na maila, wrzucenie ich na forum albo udostępnienie mi ich w jeszcze jakiś inny sposób. W sprawie mojej pracy zwróciłem się już do zarządu GieKSy dzięki czemu otrzymałem już część potrzebnych mi materiałów (w tym miejscu WIELKIE DZIĘKI dla Toma za udostępnienie swoich zbiorów), część informacji znalazłem w necie jednak przydałoby mi się jeszcze jakieś inne.

Potrzebuje przede wszystkim historii wszystkich sekcji jakie działały w ramach GKS Katowice (sekcja piłki nożnej, sekcja hokeja na lodzie, sekcja bokserska, sekcja łyżwiarstwa, sekcja narciarska, sekcja piłki ręcznej, sekcja piłki siatkowej, sekcja pływacka, sekcja saneczkowa, sekcja szermiercza, sekcja tenisa ziemnego, sekcja zapaśnicza, sekcja szachowa, sekcja żeglarska, sekcja tenisa stołowego itd), interesuje mnie z jakich klubów wywodziły się te sekcje, od kiedy wchodziły w skład GKS, kiedy się odłączyły od klubu i co się z nimi teraz dzieje, jakie sukcesy zapisały te sekcje na swoim koncie.